Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 października 2006, 12:23

autor: Piotr Doroń

Szwedzki magazyn ujawnia nowe informacje na temat gry Halo 3

Szwedzki magazyn LEVEL ujawnił świeże informacje na temat trzeciej odsłony serii Halo. Poznaliśmy kolejne fakty związane z trybem multiplayer, nowymi rodzajami broni i pojazdami, a także sterowaniem.

Szwedzki magazyn LEVEL ujawnił świeże informacje na temat trzeciej odsłony serii Halo. Poznaliśmy kolejne fakty związane z trybem multiplayer, nowymi rodzajami broni i pojazdami, a także sterowaniem.

Opisana została również tzw. Legendarna edycja gry, a więc limitowany i bardzo bogato wyposażony zestaw Halo 3. W jego skład wejdzie m.in. płyta wypełniona interesującymi materiałami, stanowiącymi nie lada gratkę dla fanów serii oraz… replika hełmu noszonego przez Master Chiefa. Ceny zestawu oczywiście nie podano. Przejdźmy zatem do kolejnych kwestii.

Przeciwnicy z gatunku Brutes zostaną wyposażeni w granaty, które będą mogły przyczepiać się do ścian oraz broń z rodzaju Spike Rifle. Sam Master Chief będzie za to mógł skorzystać z potężnego, lecz bardzo trudnego w opanowaniu Spartan Laser, który będzie w stanie obrócić w pył niemal każdy pojazd. Ma do tego wystarczyć jeden celny strzał. W artykule wspomniana została również tajemniczy „Man Cannon”, który będzie nas dosłownie wybijał w przestrzeń, dzięki czemu możliwe będzie rażenie przeciwników z powietrza.

Znany z Halo 2 Mongoose, pojazd ATV przeznaczony dla dwóch osób, trafi również do trzeciej odsłony. Jego głównym atutem będzie szybkość, a wadą – brak zamontowanej broni. Nie będzie to jednak przeszkadzać pasażerowi w używaniu karabinów trzymanych akurat w dłoniach.

Skupmy się teraz na kwestii rozgrywki wieloosobowej. Firma Bungie obiecuje wiele nowych map – w artykule zamieszczonym w magazynie LEVEL pojawiają się m.in. takie nazwy, jak: Valhalla, Snowbound oraz High Ground. Mamy również złą wiadomość dla miłośników botów. W trzeciej części najprawdopodobniej ich nie uświadczycie. Odpadnie więc możliwość skorzystania z pomocy konsoli w przypadku zbyt małej ilości prawdziwych graczy.

Zmiany dotkną również sterowanie. Przycisk X nie będzie już odpowiedzialny m.in. za przeładowanie broni. Tym razem będziemy tego dokonywać za pomocą obu bumperów.

Na koniec zapraszamy Was do obejrzenia skanów pochodzących z ostatniego numeru magazynu LEVEL.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej