System mikrotransakcji w DUST 514 i nowe informacje o grze

O DUST 514, najnowszym dziele twórców EVE Online, do tej pory wiedzieliśmy niewiele. Przedstawiciele Crowd Control Productions przysłowiowo trzymali „buzie na kłódkę” i skutecznie dozowali informacje na temat gry. Sytuacja ta uległa jednak zmianie – na imprezie fanowskiej odbywającej się w Reykjaviku, CCP po raz pierwszy zaprezentowało DUST 514 szerszej publiczności.

Maciej Myrcha

3

O DUST 514, najnowszym dziele twórców EVE Online, do tej pory wiedzieliśmy niewiele. Przedstawiciele Crowd Control Productions przysłowiowo trzymali „buzie na kłódkę” i skutecznie dozowali informacje na temat gry. Sytuacja ta uległa jednak zmianie – na imprezie fanowskiej odbywającej się w Reykjaviku, CCP po raz pierwszy zaprezentowało DUST 514 szerszej publiczności, zarówno graczom jak i redaktorom branżowym.

System mikrotransakcji w DUST 514 i nowe informacje o grze - ilustracja #1

Całkiem sporą zapowiedź gry znajdziecie na łamach serwisu eurogamer.net, my tymczasem postaramy się zaprezentować najważniejsze naszym zdaniem cechy rozgrywki. Zacznijmy od klas postaci – tych po prostu … nie uświadczymy. Jak powiedział Atli Mar Sveinsson, klasy takie jak medyk, inżynier czy żołnierz są domeną gier komputerowych. DUST 514 nie jest zwykłą grą, jest światem – jeśli chcesz być medykiem, zabierz ze sobą odpowiedni sprzęt .” Po drugie, związek DUST 514 i EVE Online będzie wykraczać daleko poza jedynie dzielenie tego samego świata. Gracze obu produktów będą mogli ze sobą współpracować, a także współzależeć do tych samych korporacji czy sojuszów. Głównym narzędziem interakcji ma być usługa New Eden, o której bliżej wspominaliśmy wczoraj.

System mikrotransakcji w DUST 514 i nowe informacje o grze - ilustracja #2

Użytkownicy DUST 514 nie zostaną też rzuceni od razu na głęboką wodę – będą oni mogli co prawda być wynajmowani przez graczy EVE Online do konkretnych zadań, jednak początkowe kilka miesięcy gry zostanie potraktowane jako swego rodzaju trening, a zadania zlecane będą przez NPCów. Bitwy, które mają być „sercem” DUST 514, toczyć się będą na dynamicznych polach walk, wielkości ok. 5 x 5 km, jednakże w odróżnieniu od EVE Online, jedynie ograniczona liczba graczy będzie mogła jednocześnie wziąć w nich udział. Maksymalna liczba żołnierzy nie jest na razie ustalona, jednak z pewnością będzie to min. 64 graczy.

System mikrotransakcji w DUST 514 i nowe informacje o grze - ilustracja #3

Dochodzimy teraz do dość ważkiego tematu, a mianowicie pieniędzy – wszakże CCP nie jest organizacją charytatywną, a przykładowo utrzymanie serwerów nieco kosztuje. Otóż DUST 514 pozbawiony będzie opłat subskrypcyjnych, pojawi się w nim natomiast system mikrotransakcji. Na koniec niezbyt pocieszająca informacja – gra nadal nie ma wydawcy ani nawet przypuszczalnej daty pojawienia się na rynku. Co ciekawe, na pytanie o platformy docelowe, Atli Mar Sveinsson odpowiedział, iż na razie nie ustalono oficjalnie na jakich konsolach DUST 514 się ukaże.

DUST 514

DUST 514

PlayStation Xbox
Data wydania: 14 maja 2013
DUST 514 - Encyklopedia Gier
7.5

Gracze

Wszystkie Oceny
Oceń

Przyszłe edycje Pro Evolution Soccer z obsługą Natala i PlayStation Motion Controller

Następny
Przyszłe edycje Pro Evolution Soccer z obsługą Natala i PlayStation Motion Controller

Uwiecznij się w Command & Conquer 4 – konkurs na nazwę jednostki

Poprzedni
Uwiecznij się w Command & Conquer 4 – konkurs na nazwę jednostki

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl