Studio Sledgehammer odpowiedzialne za następną część Call of Duty
Koniec spekulacji, wiemy już kto przygotuje tegoroczną odsłonę serii Call of Duty. W serwisie Gamasutra pojawiło się ogłoszenie o naborze kandydatów na stanowisko Community Managera w studiu Sledgehammer Games. Nowy pracownik będzie odpowiadać m.in. za kontakty ze społecznością graczy skupionych wokół następnej gry z najpopularniejszego cyklu pierwszoosobowych strzelanin w dziejach gier wideo.
Aleksander Kaczmarek
Koniec spekulacji, wiemy już kto przygotuje tegoroczną odsłonę serii Call of Duty. W serwisie Gamasutra pojawiło się ogłoszenie o naborze kandydatów na stanowisko Community Managera w studiu Sledgehammer Games. Nowy pracownik będzie odpowiadać m.in. za kontakty ze społecznością graczy skupionych wokół następnej gry z najpopularniejszego cyklu pierwszoosobowych strzelanin w dziejach branży gier wideo.
Mimo konfliktu z byłymi szefami studia Infinity Ward, kierownictwo koncernu Activision nie musi martwić się o to, w czyje ręce powierzyć przynoszącą miliardowe zyski serię. W gronie firm, które zajmą się produkcją kolejnych części Call of Duty znalazły się Treyarch (Call of Duty 3, Call of Duty: World at War i Call of Duty: Black Ops), Raven Software, Sledgehammer Games i rzecz jasna Infinity Ward. W przypadku dwóch ostatnich deweloperów wiadomo już, że prace nad grami trwają. Zagadką pozostawało dotąd jedynie to, które studio będzie „szybsze”.
Ogłoszenie Sledgehammer Games rozwiewa wątpliwości. W pierwszym akapicie opisu stanowiska pada pytanie: „Czy chciałbyś mieć szansę zbudować i pokierować pracami community menedżmentu dla Sledgehammer i następnej gry z serii Call of Duty?”. Słowo „następnej” należy przy tym traktować jako „tegorocznej”, bo zgodnie z polityką wydawniczą Activision kolejne gry z cyklu mają ukazywać się w jednorocznych odstępach czasowych.
Do kogo adresowana jest posada w studiu zlokalizowanym w kalifornijskim Foster City, czyli sercu słynnej Doliny Krzemowej? Przede wszystkim do miłośników sieciowych FPS-ów, którzy biegle władają piórem, z łatwością nawiązują kontakty i posiadają odpowiednie doświadczenie w informowaniu opinii publicznej. Od kandydatów oczekuje się także znajomości podstawowych programów biurowych i graficznych oraz języka HTML, a do tego samodzielności i motywacji do działania. Community manager w Sledgehammer Games odpowiadać będzie m.in. za planowanie i budżetowanie prac swojego działu, tworzenie treści na strony internetowe oraz współpracę z marketingiem i public relations.
Niestety, w ogłoszeniu brak jest szczegółowych informacji odnośnie samej gry. Przypomnijmy więc, że zgodnie z zapowiedziami Glena Schofielda, szefa Sledgehammer Games kolejna odsłona serii Call of Duty przyniesie sporo nowości. Spekuluje się, że chodzi o przeniesienie akcji w przyszłość. Pokrywa się to zresztą z doniesieniami o rejestracji przez Activision takich domen jak callofdutyfuturewarfare.com, advancedwarfare.com czy spacewarfare.com.
Więcej:Wymagania Black Ops 7 są zgodne z oczekiwaniami. Nowy CoD pójdzie nawet na karcie sprzed 10 lat

GRYOnline
Gracze
Steam
- Activision
- Treyarch
Komentarze czytelników
Mortalking Senator

Jakie by to nie było to i tak przekroczy spokojnie pułap 10 mln sprzedanych egzemplarzy. Za dużo gówniarzerii jara się tą serią.
Nolifer Legend

To już jest jebany tasiemiec , który jak inne gry Activision będzie się ciągnął i ciągnął to póki są z niego zyski .
Matt Legend

Nie rozumiem o co Wam chodzi? Co z tego, ze co roku dostajecie produkt podobny, jezeli kolejne CoDy trzymają bardzo przyzwoity poziom? W BO jeszcze nie mialem okazji zagrac, ale przy obu czesciach MW bawialem sie jakbym ogladal swietny film sensacyjny, a to ze jest to efekt umiejetnego uzycia skryptow? Whatever does the trick!
zanonimizowany408759 Senator
Wątek można podsumować tym screenem.
zanonimizowany764604 Konsul
Blak opees nie trzyma poziomu!!
Najlepsza część To modern warfare bo jest dynamiczna a multi spoko. Przynajmniej nie ma tam tylu cheaterów.
POZDRO