Steam Workshop z ponad 57 milionami dolarów przychodu

Z najnowszych informacji firmy Valve wynika, że osoby tworzące zawartość do gier w ramach usługi Steam Workshop zarobiły już łącznie 57 milionów dolarów. Przypominamy, że Steam Workshop ruszył w 2011 roku.

Marcin Skierski

Usługa Steam Workshop zyskuje coraz większą popularność - Steam Workshop z ponad 57 milionami dolarów przychodu - wiadomość - 2015-01-29
Usługa Steam Workshop zyskuje coraz większą popularność

Firma Valve ogłosiła, że przychody ze sprzedaży wirtualnych przedmiotów w usłudze Steam Workshop przekroczyły 57 milionów dolarów. Jest to łączna kwota zgromadzona przez ponad 1500 autorów z 75 różnych krajów od uruchomienia Steam Workshop w 2011 roku. Przypomnijmy, że usługa pozwala użytkownikom na tworzenie i dzielenie się dodatkową zawartością w obsługiwanych produkcjach. W tej chwili ze Steam Workshop korzysta ponad 100 gier, choć do tej pory tylko trzy (Team Fortress 2, Dota 2, Counter-Strike: Global Offensive) obsługiwały sprzedaż wirtualnych przedmiotów. Teraz dołączyły do nich dwa nowe tytuły – Dungeon Defenders: Eternity oraz Chivalry: Medieval Warfare. Są to pierwsze produkcje nie stworzone przez firmę Valve, które doczekały się obsługi płatnej zawartości stworzonej w Steam Workshop.

Usługa Steam Workshop znana jest w Polsce także pod nazwą Warsztat Steam. Jej popularność przekroczyła najśmielsze oczekiwania firmy Valve i gracze nie tylko chętnie ściągają darmową zawartość stworzoną przez innych użytkowników, ale też kupują płatne przedmioty. Można się więc spodziewać, że wraz z upływem czasu coraz więcej tytułów będzie wspierać Warsztat Steam. Więcej informacji na temat usługi znajdziecie pod tym adresem.

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

styczeń
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Technologiczne
2015-01-29
15:05

Kyriet Pretorianin

Nic dziwnego, że stał się taki popularny. Dla osób, które zawsze kochały modować gry jest to tylko ułatwienie. Natomiast inni, dla których modowanie wydawało się skomplikowanym procesem teraz, dzięki Steam Workshop wystarczy przeczytać opis i zasubskrybować zawartości, które nam się spodobały. Coś wspaniałego.

Komentarz: Kyriet
2015-01-29
14:16

jampa Pretorianin

Valve zarobiło 3 razy tyle, bo podział jest 25:75.

Komentarz: jampa

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl