Star Wars Rogue Squadron odtworzone w Dreams
Osadzony w uniwersum Gwiezdnych wojen kultowy symulator lotu Rogue Squadron został częściowo odtworzony przez użytkownika o pseudonimie Gauffreman w wyprodukowanej przez studio Media Molecule grze Dreams.
Bartosz Krawcewicz

Społeczność wyprodukowanej przez Media Molecule gry Dreams nie przestaje zaskakiwać swoją kreatywnością. Użytkownik o pseudonimie Gauffreman za pomocą wbudowanego w tytuł edytora przygotował własny remake kosmicznego symulatora lotu Star Wars: Rogue Squadron. Jego dzieło wyróżnia się przywiązaniem do detali, którego nie powstydziłaby się oficjalna, pełnoprawna produkcja z uniwersum Gwiezdnych wojen.
Stworzona przez studio Factor 5 i firmę LucasArts gra Rogue Squadron, na której wzorowany był poziom w Dreams, ukazała się w 1998 roku na PC i Nintendo 64. Tytuł doczekał się dwóch sequeli ekskluzywnych dla konsoli GameCube: Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader oraz Star Wars: Rogue Squadron III: Rebel Strike.
Dreams wyprodukowało studio Media Molecule, znane z takich tytułów, jak LittleBigPlanet i Tearaway. Grę można zakupić we wczesnym dostępie za pośrednictwem PS Store (cena: 124 zł). Oferowana obecnie wersja pozwala na tworzenie własnych poziomów, dzielenie się nimi ze społecznością oraz na granie w etapy stworzone przez innych użytkowników. Nie posiada natomiast trybu fabularnego. Premiera pełnej wersji Dreams zaplanowana jest na ten rok. Tytuł ukaże się wyłącznie na konsoli PlayStation 4.

GRYOnline
Gracze
OpenCritic
Komentarze czytelników
maviozo Legend

--oglądałem tylko filmik z newsa--
No i gdzie tu te detale z Roque Squadron, w której nigdy nie było okazji do postrzelania w ten wahadłowiec?
Swoją drogą uwielbiałem w oryginał grać, przeszedłem wszystko na złoto, razem z dodatkowymi poziomami, chociaż nieraz tęgie k leciały. Zwłaszcza na zimowej planecie z tymi beznadziejnymi stateczkami i eskortowaniem tych małych łazików, bodajże 13 poziom. Jedna drobna pomyłka z timingiem i w sumie po zawodach było (jeśli chodzi o zdobycie złota oczywiście).
zanonimizowany1246095 Generał
Komuś się chyba spust zaciął.
squaresofter Konsul

Coraz bardziej obiecująco się to zapowiada. Media Molecule odda wraz z premierą tej gry zdecydowanie lepszy edytor tworzenia poziomów niż w LBP2 a nawet tam niektóre plansze graczy wyrywały z kapci.