Osadzony w uniwersum Gwiezdnych wojen kultowy symulator lotu Rogue Squadron został częściowo odtworzony przez użytkownika o pseudonimie Gauffreman w wyprodukowanej przez studio Media Molecule grze Dreams.
Bartosz Krawcewicz

Społeczność wyprodukowanej przez Media Molecule gry Dreams nie przestaje zaskakiwać swoją kreatywnością. Użytkownik o pseudonimie Gauffreman za pomocą wbudowanego w tytuł edytora przygotował własny remake kosmicznego symulatora lotu Star Wars: Rogue Squadron. Jego dzieło wyróżnia się przywiązaniem do detali, którego nie powstydziłaby się oficjalna, pełnoprawna produkcja z uniwersum Gwiezdnych wojen.
Stworzona przez studio Factor 5 i firmę LucasArts gra Rogue Squadron, na której wzorowany był poziom w Dreams, ukazała się w 1998 roku na PC i Nintendo 64. Tytuł doczekał się dwóch sequeli ekskluzywnych dla konsoli GameCube: Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader oraz Star Wars: Rogue Squadron III: Rebel Strike.
Dreams wyprodukowało studio Media Molecule, znane z takich tytułów, jak LittleBigPlanet i Tearaway. Grę można zakupić we wczesnym dostępie za pośrednictwem PS Store (cena: 124 zł). Oferowana obecnie wersja pozwala na tworzenie własnych poziomów, dzielenie się nimi ze społecznością oraz na granie w etapy stworzone przez innych użytkowników. Nie posiada natomiast trybu fabularnego. Premiera pełnej wersji Dreams zaplanowana jest na ten rok. Tytuł ukaże się wyłącznie na konsoli PlayStation 4.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Gracze
OpenCritic
20