RoboBlitz debiutuje na rynku

Niezależne, amerykańskie studio Naked Sky Entertainment wystosowało wczoraj oficjalne oświadczenie prasowe, w którym poinformowało o premierze gry RoboBlitz. Produkt ten jest pierwszym programem komputerowym opublikowanym na rynku, korzystającym z trzeciej generacji silnika Unreal Engine.

Krystian Smoszna

Niezależne, amerykańskie studio Naked Sky Entertainment wystosowało wczoraj oficjalne oświadczenie prasowe, w którym poinformowało o premierze gry RoboBlitz. Produkt ten jest pierwszym programem komputerowym opublikowanym na rynku, korzystającym z trzeciej generacji silnika Unreal Engine.

RoboBlitz debiutuje na rynku - ilustracja #1

Firma zamierza rozpowszechniać RoboBlitz wyłącznie przez Internet. Już wkrótce wszyscy zainteresowani będą mogli kupić i pobrać program za pośrednictwem jego oficjalnej strony, a także systemów elektronicznej dystrybucji Steam, Liquid Generation oraz DISCover My Games.

Przedstawiciele studia Naked Sky Entertainment poinformowali również, że już niebawem udostępniona zostanie wersja demonstracyjna programu, pozwalająca ukończyć trzy spośród dziewiętnastu etapów, jakie przygotowali twórcy gry. Oprócz tego, wraz z pełną edycją RoboBlitz, otrzymamy specjalne narzędzia, pozwalające na tworzenie nowych plansz.

RoboBlitz debiutuje na rynku - ilustracja #2

RoboBlitz w wersji na konsolę Xbox 360 zadebiutuje jeszcze w tym roku za pośrednictwem usługi Xbox Live Arcade.

RoboBlitz

RoboBlitz

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 6 listopada 2006

Informacje o Grze
4.5

Gracze

8.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

listopad
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2006-11-07
10:06

Logadin Senator

Logadin

Jak ktoś przetestuje niech da znać - to tym projektem Naked Sky promuje proceduralne tekstury w grach jak się nie mylę - ciekaw jestem efektów.

Komentarz: Logadin

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl