Premiera Shadowgun: DeadZone, czyli multiplayerowej mobilnej strzelanki autorów Dead Trigger

Na Google Play zadebiutowała gra Shadowgun: DeadZone, czyli przepiękna strzelanka wieloosbowa twórców Dead Trigger.

Adrian Werner

Komentarze

Od wielu miesięcy Shadowgun: DeadZone było jedną z najbardziej wyczekiwanych gier mobilnych tego roku z powodu obiecującej mechaniki rozgrywki, świetnej grafiki oraz faktu, że tworzą ją autorzy świetnego Dead Trigger. Gra właśnie zakończyła okres beta testów i jej pełna wersja wreszcie trafiła na Androida.

Shadowgun: DeadZone można pobrać z serwisu Google Play.

Shadowgun: DeadZone – pobierz Google Play (za darmo)

Shadowgun: DeadZone to sieciowa strzelanka, w której akcję obserwujemy zza pleców postaci. Zabawa polega głównie na toczeniu pojedynków z innymi graczami. Na raz na mapie może przebywać maksymalnie dwanaście osób. Autorzy przygotowali dwa tryby rozgrywki - klasyczny deathmatch oraz Zone Control, w którym musimy przejmować kontrolę nad lokacjami.

Podczas zabawy możemy korzystać z szerokiego arsenału, wśród którego znajdziemy karabiny maszynowe i szturmowe, działka szturmowe, strzelby, karabiny snajperskie i wyrzutnie rakiet. Wraz z postępami w rozgrywce nasz bohater będzie zyskiwał punkty doświadczenia i awansował na kolejne stopnie, co zapewni mu dostęp do nowych bonusów oraz pozwoli na ulepszanie uzbrojenia. Gracze mają również do dyspozycji sporo innych przedmiotów, takich jak apteczki, granaty (zarówno wybuchowe, jak i ogłuszające), działka strażnicze czy miny.

Gra zachwyca wykonaniem. Już poprzednia gra studia, czyli Dead Trigger, robiła pod tym względem niesamowite wrażenie, a Shadowgun: DeadZone jest jeszcze ładniejsze. To już prawie poziom wysokiej klasy pozycji konsolowej. Dodatkowo sporą atrakcją jest wsparcie dla czatu głosowego, co w przypadku produkcji mobilnych spotykane jest bardzo rzadko. Podczas beta testów gra zbierała bardzo dobre opinie, więc naprawdę warto ją wypróbować. 

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Wyniki amerykańskiego rynku gier - wzrost dystrybucji elektronicznej, spadek całej reszty

Następny
Wyniki amerykańskiego rynku gier - wzrost dystrybucji elektronicznej, spadek całej reszty

Pierwszy screen Dragon Age III; BioWare o wykorzystaniu w grze silnika Frostbite 2.0

Poprzedni
Pierwszy screen Dragon Age III; BioWare o wykorzystaniu w grze silnika Frostbite 2.0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl