Jeden z pracowników studia Blizzard w odpowiedzi na pytania fanów na Twitterze zdradził, że prace nad konsolową wersją Diablo III trwają i ujawnił nazwisko głównego projektanta. W dalszym ciągu nie jest to jednak oficjalna zapowiedź Diablo III na konsole.
Mateusz Kądziołka
Serwis D3Sanc.com opublikował kilka bardzo interesujących informacji dotyczących trzeciej odsłony cyklu Diablo, ujawnionych przez Micaha „Bashioka” Whiple – managera ds. społecznościowych w firmie Blizzard. Najważniejszą z nich jest ta mówiąca (po raz kolejny) o konsolowej wersji Diablo III. Bashiok podjął też temat kompanów oraz zdradził, że w ciągu najbliższych tygodni dowiemy się dlaczego wciąż czekamy na pełną wersję gry.
Sprawa konsolowej wersji Diablo III przewijała się wielokrotnie w rozmowach z pracownikami studia Blizzard. Tym razem, Bashiok zapytany na Twitterze o tę kwestię odpowiedział twierdząco i dodał, że głównym projektantem konsolowego projektu jest Josh Mosqueira. Powtórzył więc to, o czym mówił jeszcze 20 listopada Jay Wilson na łamach magazynu Game Informer.

Niedługo później Bashiok wyjaśnił, że poprzedni wpis na Twitterze nie miał być zapowiedzią Diablo III na konsole. Z kolei na łamach serwisu Game Informer pojawiło się oficjalne stanowisko firmy Blizzard. Czytamy w nim, że „Odpowiedź Bashioka na Twitterze była jedynie potwierdzeniem tego, że badamy możliwość stworzenia konsolowej wersji Diablo III – tak jak wspominaliśmy już wcześniej. Jego wypowiedź nie jest potwierdzeniem tego, że trzecia część Diablo pojawi się na konsolach. W dalszym ciągu skupiamy się nad zakończeniem prac nad pecetową edycją gry”.
Na łamach serwisu D3Sanc.com poruszono również dwie inne sprawy. Ujawniono, że w ciągu najbliższych tygodni dowiemy się, co powstrzymuje firmę Blizzard przed wydaniem pecetowej wersji Diablo III. Drugą kwestią jest sprawa kompanów w trzeciej odslonie serii Diablo. Na oficjalnym forum Bashiok napisał m.in. o tym, jak studio Blizzard widzi naszych towarzyszów („zautomatyzowane i zadające obrażenia buffy”) oraz omówił sprawę dostępności pomocników na wyższych poziomach trudności. Zainteresowani mogą przeczytać dosyć obszerną wypowiedź tutaj, a jej polskie tłumaczenie w tym miejscu.
GRYOnline
Gracze
0