Wyczekiwana gra RPG Pillars of Eternity II: Deadfire od studia Obsidian Entertainment ukaże się nie tylko na PC-tach, ale także - w późniejszym terminie - na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz Nintendo Switch. Za port odpowiada ekipa Red Cerberus.
Kamil Zwijacz
Niedawno informowaliśmy o dacie premiery gry Pillars of Eternity II: Deadfire na komputerach osobistych – produkcja zadebiutuje na rynku 3 kwietnia. Dziś w serwisie Game Informer zdradzono, że produkcja ukaże się pod koniec roku (okres świąteczny) na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz Switch. Za port nie odpowiada studio Obsidian Entertainment, a ekipa Red Cerberus, specjalizująca się właśnie w tego typu zadaniach.
Informacja ta nie jest specjalnie zaskakująca, gdyż pierwsze Pillars of Eternity również pojawiło się na sprzęcie Sony i Microsoftu. Najciekawiej zapowiada się chyba wersja na Switcha, w końcu będzie można bawić się rozbudowanym, klasycznym RPG-iem także poza domem. Na razie czekamy jednak na premierę komputerowego wydania.

Produkcja Pillars of Eternity II: Deadfire, podobnie jak części pierwszej, została sfinansowana przez graczy. Na jedynkę pieniądze zbierano na Kickstarterze. Dwójka trafiła do serwisu Fig.co, gdzie deweloperom ze studia Obsidian Entertainment udało się pozyskać od fanów aż 4,4 miliona dolarów. Wygląda na to, że pieniądze te nie zostały zmarnowane i wkrótce doczekamy się kolejnego świetnego RPG-a, o czym pisaliśmy w naszej niedawnej zapowiedzi.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
8