Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 listopada 2007, 11:43

autor: Piotr Doroń

Pierwszy płatny dodatek do Halo 3 na początku grudnia

Halo 3 to realnie istniejąca kura znosząca złote jajka. Wiedzą o tym doskonale firmy Bungie Studios i Microsoft, które zapowiedziały właśnie pierwszy płatny dodatek do swojego megahitu. Jego premiera odbędzie się 11 grudnia. Złożą się na niego trzy rozbudowane mapy multiplayer (Standoff, Rat’s Nest oraz Foundry).

Halo 3 to realnie istniejąca kura znosząca złote jajka. Wiedzą o tym doskonale firmy Bungie Studios i Microsoft, które zapowiedziały właśnie pierwszy płatny dodatek do swojego megahitu. Jego premiera odbędzie się 11 grudnia. Złożą się na niego trzy rozbudowane mapy multiplayer (Standoff, Rat’s Nest oraz Foundry). Poniżej zamieściliśmy stosowne zrzuty.

Każda z mapek będzie podatna na modyfikacje (tryb Forge) wprowadzone wraz z trzecią odsłoną Halo. Koszt ich nabycia zamknie się w kwocie 800 MSP (9,30 euro). Osoby nieprzekonane do wydawania blisko 40 złotych i obdarzone przy tym sporymi pokładami cierpliwości, będą mogły zaczekać do wiosny przyszłego roku, kiedy to dodatek ów będzie można pobrać za darmo. Zniesienie ceny zbiegnie się wówczas z publikacją kolejnych mapek, oczywiście płatnych.

To jednak nie koniec informacji w temacie Halo 3. Bungie podzieliło się bowiem statystykami poświęconymi najnowszym przygodom Master Chiefa. Okazuje się, że grę na poziomie trudności Normal ukończyło jedynie 43,28% posiadaczy Halo 3 aktywnie korzystających z usługi Xbox Live. Słynne Legendary zaliczyło 15,14% - całkiem sporo, zważywszy na niezwykle wyśrubowaną trudność. Co ciekawe, zdobyciem 1000 punktów Gamerscore może się poszczycić tylko 2% właścicieli Halo 3. Wyjątkowi ludzie, nie ma co.

Pierwszy płatny dodatek do Halo 3 na początku grudnia - ilustracja #1
Pierwszy płatny dodatek do Halo 3 na początku grudnia - ilustracja #2
Pierwszy płatny dodatek do Halo 3 na początku grudnia - ilustracja #3

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej