Do sieci trafił nowy zapis rozgrywki z Phoenix Point, czyli turowej strategii autorstwa ojca UFO: Enemy Unknown, Juliana Gollopa.
Studio Snapshot Games przygotowało wraz z serwisem IGN nowy materiał video z projektu Phoenix Point. Zawiera on prawie dziewięć minut zapisu rozgrywki, pokazując starcie z bossem opatrzone komentarzem głównego projektanta, czyli Juliana Gollopa, znanego z takich klasyków jak UFO: Enemy Unknown czy Laser Squad.
Phoenix Point zapowiedziano w marcu zeszłego roku. Początkowe etapy produkcji zostały sfinansowane ze środków studia, a półtora miesiąca temu twórcy uruchomili crowdfundingową zbiórkę w serwisie Fig. Cel minimalny ustalono na poziomie pół miliona dolarów i udało się go osiągnąć w siedem dni. Obecnie licznik na stronie pokazuje kwotę 715 tys. dolarów, a do końca akcji pozostało 41 godzin.

Dzięki przekroczeniu celu minimalnego autorzy będą mogli dodać do gry kilka dodatkowych elementów, takich jak możliwość korzystania z pojazdów w taktycznych starciach. Przy osiągnięciu 1,25 mln dolarów deweloperzy byliby w stanie zaimplementować podwodne misje, ale zgromadzenie takiej kwoty wydaje się mało prawdopodobne.
Przypomnijmy, że gra ma stanowić rozwinięcie pomysłów z najsłynniejszej produkcji w dorobku Gollopa, czyli gry UFO: Enemy Unknown, znanej również jako X-COM: UFO Defense. Phoenix Point opowie o prehistorycznym wirusie, który na skutek globalnego ocieplenia uwolnił się z więzienia w wiecznej zmarzlinie, doprowadzając do narodzin nowej rasy potworów, powstałych z mutacji ludzi z zwierząt. My pokierujemy organizacją powołaną w celu powstrzymania tego zagrożenia.
Gra ma zaoferować wiele ulepszeń i nowości w porównaniu z cyklem XCOM. Potwory mają ciągle mutować, zmuszając nas do zmian taktyki. Ponadto tryb strategiczny, w których będziemy zarządzali organizacją na mapie świata, ma być pełen niezależnych frakcji, dynamicznie reagujących na nasze poczynania.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
8

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.