Pecetowe Aliens vs Predator ze wsparciem DirectX 11
Aliens vs Predator zadebiutuje na światowym rynku na początku przyszłego roku. W produkcji firm Rebellion i SEGA wcielimy się w żołnierza Marines, Obcego oraz Predatora i otrzymamy szansę przeżycia wielu emocjonujących starć. Właśnie dowiedzieliśmy się, że elementem wyróżniającym wersję pecetową będzie wsparcie dla bibliotek DirectX 11.
Aliens vs. Predator zadebiutuje na światowym rynku na początku przyszłego roku. W produkcji firm Rebellion i SEGA wcielimy się w żołnierza Marines, Obcego oraz Predatora i otrzymamy szansę przeżycia wielu emocjonujących starć, a wszystko to zarówno w wersjach na konsole Xbox 360 i PlayStation, jak i na PC. Właśnie dowiedzieliśmy się, że elementem wyróżniającym tę ostatnią będzie wsparcie dla bibliotek DirectX 11.
Dzięki temu zabiegowi użytkownicy komputerów osobistych otrzymają szansę przeżycia tej niezwykle ciekawie zapowiadającej się przygody w jeszcze przyjemniejszych okolicznościach. AvP w wersji na PC będzie bowiem korzystać z wielu dobrodziejstw oferowanych przez DirectX 11, wliczając w to obsługę Shader Model 5.0.
Przy okazji zachęcamy Was do zapoznania się z nowym zwiastunem Aliens vs. Predator, w którym przedstawione zostały zabójcze umiejętności Obcego.
Więcej:Twórcy kultowej gangsterskiej sagi dziękują graczom PC. „Jesteśmy tu, gdzie jesteśmy, dzięki nim”

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
ProTyp Senator

^^ Myślałem że Directxy to są jak sterowniki itp.
A tu się okazuje że mój Geforce 250 gts nie pociągnie, głupota ;p
Cziczaki Legend

Shader Model 5.0! :x
DirectX 11.
Na co to komu, zróbcie dobrze grę i tyle a nie reklamujcie ją grafiką!
zanonimizowany26519 Generał
Wspieranie API to jedna sprawa ,a wykorzystanie ow API to druga :D . Bo co z teog ,ze bedzie miec dx11 na pudelku jak gra nadal nie bedzie odbiegac od natywnej wersji pisanej pod dx9 :] .
zanonimizowany652707 Generał
I tak wykorzystuje tylko DX 9 chodź może czas pomyślec o zmianie systemu operacyjnego