Pecetowe Aliens vs Predator ze wsparciem DirectX 11

Aliens vs Predator zadebiutuje na światowym rynku na początku przyszłego roku. W produkcji firm Rebellion i SEGA wcielimy się w żołnierza Marines, Obcego oraz Predatora i otrzymamy szansę przeżycia wielu emocjonujących starć. Właśnie dowiedzieliśmy się, że elementem wyróżniającym wersję pecetową będzie wsparcie dla bibliotek DirectX 11.

Piotr Doroń

Aliens vs. Predator zadebiutuje na światowym rynku na początku przyszłego roku. W produkcji firm Rebellion i SEGA wcielimy się w żołnierza Marines, Obcego oraz Predatora i otrzymamy szansę przeżycia wielu emocjonujących starć, a wszystko to zarówno w wersjach na konsole Xbox 360 i PlayStation, jak i na PC. Właśnie dowiedzieliśmy się, że elementem wyróżniającym tę ostatnią będzie wsparcie dla bibliotek DirectX 11.

Pecetowe Aliens vs Predator ze wsparciem DirectX 11 - ilustracja #1

Dzięki temu zabiegowi użytkownicy komputerów osobistych otrzymają szansę przeżycia tej niezwykle ciekawie zapowiadającej się przygody w jeszcze przyjemniejszych okolicznościach. AvP w wersji na PC będzie bowiem korzystać z wielu dobrodziejstw oferowanych przez DirectX 11, wliczając w to obsługę Shader Model 5.0.

Przy okazji zachęcamy Was do zapoznania się z nowym zwiastunem Aliens vs. Predator, w którym przedstawione zostały zabójcze umiejętności Obcego.

Aliens vs Predator

Aliens vs Predator

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 16 lutego 2010

Informacje o Grze
6.2

GRYOnline

7.3

Gracze

9.1

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2009-10-22
07:45

ProTyp Senator

ProTyp
😱

^^ Myślałem że Directxy to są jak sterowniki itp.

A tu się okazuje że mój Geforce 250 gts nie pociągnie, głupota ;p

Komentarz: ProTyp
2009-10-22
13:53

Cziczaki Legend

Cziczaki

Shader Model 5.0! :x
DirectX 11.
Na co to komu, zróbcie dobrze grę i tyle a nie reklamujcie ją grafiką!

Komentarz: Cziczaki
2009-10-22
18:50

zanonimizowany26519 Generał

Wspieranie API to jedna sprawa ,a wykorzystanie ow API to druga :D . Bo co z teog ,ze bedzie miec dx11 na pudelku jak gra nadal nie bedzie odbiegac od natywnej wersji pisanej pod dx9 :] .

Komentarz: zanonimizowany26519
2009-10-22
19:32

andrzej1 Senator

Gierka cudo!!!!!!!!!!!!!

Komentarz: andrzej1
2009-11-03
20:55

zanonimizowany652707 Generał

I tak wykorzystuje tylko DX 9 chodź może czas pomyślec o zmianie systemu operacyjnego

Komentarz: zanonimizowany652707

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl