Głaskanie kotów i romanse w Cyberpunk 2077 - zbiór ciekawostek o grze

Na Reddicie zebrano najciekawsze szczegóły dotyczące Cyberpunka 2077, które są nam aktualnie znane. Oczywiście nie wszystkie zostały w pełni potwierdzone przez „Redów”, ale i tak dają one niezły ogląd gry.

Karol Laska

Głaskanie kotów i romanse w Cyberpunk 2077 - zbiór ciekawostek o grze.
Głaskanie kotów i romanse w Cyberpunk 2077 - zbiór ciekawostek o grze.

Część z Was zna już zapewne Cyberpunka 2077 od podszewki poprzez samo śledzenie materiałów promocyjnych oraz wyłapywanie wszelkich internetowych przecieków – mniej lub bardziej wiarygodnych. Na Reddicie (w wątku użytkownika spacefoxtrap) znajdziecie wszystkie informacje zebrane do kupy i może część z nich nie jest odkryciem Ameryki, ale jeżeli chcielibyście poczytać o najciekawszych funkcjach gry, nie wędrując po wielu różnych stronach internetowych, to możecie zajrzeć tutaj. My również wyciągnęliśmy najfajniejsze, naszym zdaniem, detale.

Podstawy poruszania

Wielu ludzi będzie w niektórych aspektach porównywało grę „Redów” z serią Grand Theft Auto ze względu na możliwość eksploracji ogromnego miasta. Należy więc zaznaczyć, że w Cyberpunku 2077 pojawią się dzieci, ale nie będziemy mogli ich zabijać (zobaczymy, jaki to będzie miało związek z przejeżdżaniem ich samochodem). Model jazdy ma być jednocześnie przyjemny i realistyczny, co zostało po części zaprezentowane podczas poprzedniego Night City Wire, a do pojazdów będziemy mogli się włamywać, pod warunkiem,że dysponujemy odpowiednimi narzędziami bądź umiejętnościami hakerskimi. No i nie będzie takiej sytuacji jak w starszych odsłonach serii GTA, że wpadając do wody, natychmiastowo umieramy. Może to oczywiste, ale CD Projekt Red umożliwi graczom pływanie.

Gra w liczbach

Zastanawialiście się, jak szybko mija czas w grze? Najprawdopodobniej znamy odpowiedź. Jedna godzina rzeczywistego czasu to około 8 wirtualnych godzin (cała doba upłynie więc w ciągu 180 minut zabawy). Do wykonania jest co najmniej 85 zadań pobocznych, a pewien quest może zakończyć się nawet na 7 różnych sposobów. Większość scen będzie w pełni interaktywna, co oznacza jedynie od 4 do 5 sekwencji, w których nie sprawujemy choć częściowej kontroli nad postacią. Wszelkie krzyżówki umiejętności z perkami dadzą nam równo 240 różnych kombinacji. A dla fanów muzyki prawdziwa gratka – 12 stacji radiowych, w tym jedna puszczająca rasowego rocka.

Parę słów o miłości

Chyba nie trzeba za dużo mówić o genitaliach, ponieważ na pewno słyszeliście o ich obecności w grze. Wspomnimy jedynie, że postacie niezależne będą miały względem nich specjalne preferencje (cokolwiek to znaczy). Chcąc nawiązać z kimś romans, należy wykazać się intuicją oraz wyczuciem sytuacji, gdyż nad konkretnymi liniami dialogowymi nie unosi się żadna przykładowa ikonka serduszka. Uczucie musi się narodzić w sposób naturalny, czasem będąc konsekwencją poprzednich wyborów głównego bohatera/bohaterki. Ponadto przelotne związki to nie wszystko, co nas czeka w Cyberpunku 2077. Istnieje szansa nawiązania paru poważnych, długoterminowych relacji, a jeżeli gardzicie ludźmi, to otrzymacie możliwość głaskania kotków. Odnajdzie się tu i romantyk, i lowelas.

A teraz dopełnimy tylko formalności, by uprzejmie Wam przypomnieć, że w Cyberpunka pogramy już naprawdę niedługo. Gra zadebiutuje 19 listopada 2020 roku na PC, PS4, PS5, Xboksie One oraz Xboksie Series X/S.

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 10 grudnia 2020

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

7.6

Gracze

8.6

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

122

Karol Laska

Autor: Karol Laska

Swoją żurnalistyczną przygodę rozpoczął na osobistym blogu, którego nazwy już nie warto przytaczać. Następnie interpretował irańskie dramaty i Jokera, pisząc dla świętej pamięci Fali Kina. Dziennikarskie kompetencje uzasadnia ukończeniem filmoznawstwa na UJ, ale pracę dyplomową napisał stricte groznawczą. W GOL-u działa od marca 2020 roku, na początku skrobał na potęgę o kinematografii, następnie wbił do newsroomu, a w pewnym momencie stał się człowiekiem od wszystkiego. Aktualnie redaguje i tworzy treści w dziale publicystyki. Od lat męczy najdziwniejsze „indyki” i ogląda arthouse’owe filmy – ubóstwia surrealizm i postmodernizm. Docenia siłę absurdu. Pewnie dlatego zdecydował się przez 2 lata biegać na B-klasowych boiskach jako sędzia piłkarski (z marnym skutkiem). Przesadnie filozofuje, więc uważajcie na jego teksty.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2020-10-19
10:09

Wrzesień Senator

Wrzesień

A możliwość głaskania psów też będzie? Koty to opcja dla starych bab.

Komentarz: Wrzesień
2020-10-19
10:32

KUBA1550 Generał

KUBA1550
😃

Ciekawe kiedy news z ostatnią misją w grze.

Komentarz: KUBA1550
2020-10-20
01:13

Game_0ver Konsul

Game_0ver

"Należy więc zaznaczyć, że w Cyberpunku 2077 pojawią się dzieci, ale nie będziemy mogli ich zabijać (zobaczymy, jaki to będzie miało związek z przejeżdżaniem ich samochodem)."

Widziałem na którymś z materiałów właśnie dziecko i zastanawiałem się czy w swobodnej rozgrywce również będą występować dzieci, a jeżeli tak, to w jaki sposób chcą się przed tym zabezpieczyć. Ciekawy jestem tego rozwiązania. Liczę, że nie będzie zbyt prostackie.

"Może to oczywiste, ale CD Projekt Red umożliwi graczom pływanie."

Właściwie, to nie zastanawiałem się nad tym, czy będzie takowa możliwość. W ogóle nie myślałem w związku z Cyberpunkiem o pływaniu.

"Ponadto przelotne związki to nie wszystko, co nas czeka w Cyberpunku 2077. Istnieje szansa nawiązania paru poważnych, długoterminowych relacji, a jeżeli gardzicie ludźmi, to otrzymacie możliwość głaskania kotków. Odnajdzie się tu i romantyk, i lowelas."

Trochę takie Simowate, ale dużo możliwości w grach nigdy za wiele. Kto będzie chciał, to będzie z tego korzystał, a kto nie, to po prostu ominie takową możliwość.

Komentarz: Game_0ver
2020-10-20
10:14

Natanoslaw Drejkowski Centurion

To dyskryminacja piesów. "Dog Lives Matter"

Komentarz: Natanoslaw Drejkowski
2020-10-20
11:22

zanonimizowany1314421 Centurion

E tam romanse, to ma być realistyczne, interakcje jak w prawdziwym życiu mają być - dlatego liczę, że też konia będzie można pogłaskać :)

Komentarz: zanonimizowany1314421

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl