Głaskanie kotów i romanse w Cyberpunk 2077 - zbiór ciekawostek o grze
Na Reddicie zebrano najciekawsze szczegóły dotyczące Cyberpunka 2077, które są nam aktualnie znane. Oczywiście nie wszystkie zostały w pełni potwierdzone przez „Redów”, ale i tak dają one niezły ogląd gry.

Część z Was zna już zapewne Cyberpunka 2077 od podszewki poprzez samo śledzenie materiałów promocyjnych oraz wyłapywanie wszelkich internetowych przecieków – mniej lub bardziej wiarygodnych. Na Reddicie (w wątku użytkownika spacefoxtrap) znajdziecie wszystkie informacje zebrane do kupy i może część z nich nie jest odkryciem Ameryki, ale jeżeli chcielibyście poczytać o najciekawszych funkcjach gry, nie wędrując po wielu różnych stronach internetowych, to możecie zajrzeć tutaj. My również wyciągnęliśmy najfajniejsze, naszym zdaniem, detale.
Podstawy poruszania
Wielu ludzi będzie w niektórych aspektach porównywało grę „Redów” z serią Grand Theft Auto ze względu na możliwość eksploracji ogromnego miasta. Należy więc zaznaczyć, że w Cyberpunku 2077 pojawią się dzieci, ale nie będziemy mogli ich zabijać (zobaczymy, jaki to będzie miało związek z przejeżdżaniem ich samochodem). Model jazdy ma być jednocześnie przyjemny i realistyczny, co zostało po części zaprezentowane podczas poprzedniego Night City Wire, a do pojazdów będziemy mogli się włamywać, pod warunkiem,że dysponujemy odpowiednimi narzędziami bądź umiejętnościami hakerskimi. No i nie będzie takiej sytuacji jak w starszych odsłonach serii GTA, że wpadając do wody, natychmiastowo umieramy. Może to oczywiste, ale CD Projekt Red umożliwi graczom pływanie.
Gra w liczbach
Zastanawialiście się, jak szybko mija czas w grze? Najprawdopodobniej znamy odpowiedź. Jedna godzina rzeczywistego czasu to około 8 wirtualnych godzin (cała doba upłynie więc w ciągu 180 minut zabawy). Do wykonania jest co najmniej 85 zadań pobocznych, a pewien quest może zakończyć się nawet na 7 różnych sposobów. Większość scen będzie w pełni interaktywna, co oznacza jedynie od 4 do 5 sekwencji, w których nie sprawujemy choć częściowej kontroli nad postacią. Wszelkie krzyżówki umiejętności z perkami dadzą nam równo 240 różnych kombinacji. A dla fanów muzyki prawdziwa gratka – 12 stacji radiowych, w tym jedna puszczająca rasowego rocka.
Parę słów o miłości
Chyba nie trzeba za dużo mówić o genitaliach, ponieważ na pewno słyszeliście o ich obecności w grze. Wspomnimy jedynie, że postacie niezależne będą miały względem nich specjalne preferencje (cokolwiek to znaczy). Chcąc nawiązać z kimś romans, należy wykazać się intuicją oraz wyczuciem sytuacji, gdyż nad konkretnymi liniami dialogowymi nie unosi się żadna przykładowa ikonka serduszka. Uczucie musi się narodzić w sposób naturalny, czasem będąc konsekwencją poprzednich wyborów głównego bohatera/bohaterki. Ponadto przelotne związki to nie wszystko, co nas czeka w Cyberpunku 2077. Istnieje szansa nawiązania paru poważnych, długoterminowych relacji, a jeżeli gardzicie ludźmi, to otrzymacie możliwość głaskania kotków. Odnajdzie się tu i romantyk, i lowelas.
A teraz dopełnimy tylko formalności, by uprzejmie Wam przypomnieć, że w Cyberpunka pogramy już naprawdę niedługo. Gra zadebiutuje 19 listopada 2020 roku na PC, PS4, PS5, Xboksie One oraz Xboksie Series X/S.
- Wszystko o Cyberpunku 2077
- Widziałem Cyberpunk 2077 i wiem, czego CDPR nie udało się dopracować
- Grałem 4 godziny w Cyberpunka 2077 – to świetna gra, ale…
- Cyberpunk 2077 na chłodno – analiza nadchodzącej gry CDPR
- Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
- Cyberpunk 2077 – strona oficjalna

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- ciekawostki growe
- romanse
- CD Projekt RED
- cyberpunk
- polskie gry
- gry RPG
- PC
- PS4
- XONE
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
Wrzesień Senator

A możliwość głaskania psów też będzie? Koty to opcja dla starych bab.
Game_0ver Konsul

"Należy więc zaznaczyć, że w Cyberpunku 2077 pojawią się dzieci, ale nie będziemy mogli ich zabijać (zobaczymy, jaki to będzie miało związek z przejeżdżaniem ich samochodem)."
Widziałem na którymś z materiałów właśnie dziecko i zastanawiałem się czy w swobodnej rozgrywce również będą występować dzieci, a jeżeli tak, to w jaki sposób chcą się przed tym zabezpieczyć. Ciekawy jestem tego rozwiązania. Liczę, że nie będzie zbyt prostackie.
"Może to oczywiste, ale CD Projekt Red umożliwi graczom pływanie."
Właściwie, to nie zastanawiałem się nad tym, czy będzie takowa możliwość. W ogóle nie myślałem w związku z Cyberpunkiem o pływaniu.
"Ponadto przelotne związki to nie wszystko, co nas czeka w Cyberpunku 2077. Istnieje szansa nawiązania paru poważnych, długoterminowych relacji, a jeżeli gardzicie ludźmi, to otrzymacie możliwość głaskania kotków. Odnajdzie się tu i romantyk, i lowelas."
Trochę takie Simowate, ale dużo możliwości w grach nigdy za wiele. Kto będzie chciał, to będzie z tego korzystał, a kto nie, to po prostu ominie takową możliwość.
Natanoslaw Drejkowski Centurion
To dyskryminacja piesów. "Dog Lives Matter"
zanonimizowany1314421 Centurion
E tam romanse, to ma być realistyczne, interakcje jak w prawdziwym życiu mają być - dlatego liczę, że też konia będzie można pogłaskać :)