Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 października 2020, 09:08

autor: Adrian Werner

AC Valhalla - wyciekły screeny z Anomaliami Animusa

Wyciekły screeny z Assassin's Creed: Valhalla, które pokazują Anomalie w Animusie oraz elementy z wątku współczesnego kampanii.

Już tylko kilka tygodni dzieli nas od premiery Assassin's Creed: Valhalla, więc nic dziwnego, że ostatnio co chwila jesteśmy raczeni nowymi doniesieniami na temat tego projektu. Najnowsze z nich dotyczą wycieku screenów z wątków współczesnych kampanii.

UWAGA, SPOILERY!

Screeny z natury rzeczy są spoilerami. Są one w sumie skromne, ale jeśli to Wam przeszkadza, to radzimy zakończyć lekturę w tym miejscu.

Screeny opublikował na Reddicie użytkownik o ksywce ArtisticTap4. Ukazują one znaną z AC Origins oraz AC Odyssey Laylę Hassan. Twórcy gry wcześniej potwierdzili, że bohaterka powróci w najnowszej części cyklu i odegra kluczową rolę w jej fabule.

AC Valhalla - wyciekły screeny z Anomaliami Animusa - ilustracja #1
AC Valhalla - wyciekły screeny z Anomaliami Animusa - ilustracja #2
AC Valhalla - wyciekły screeny z Anomaliami Animusa - ilustracja #3
AC Valhalla - wyciekły screeny z Anomaliami Animusa - ilustracja #4
AC Valhalla - wyciekły screeny z Anomaliami Animusa - ilustracja #5
Źródło: ArtisticTap4.

Przede wszystkim screeny pozwalają zobaczyć, jak będą się prezentowały tzw. Anomalie, które napotkamy w Animusie. Gdy podczas kampanii Eivor ich dotknie symulacja ulegnie zastopowaniu. Obejmiemy wtedy kontrolę nad Laylą, która będzie musiała wykonać określone zadania, zanim historyczna część kampanii zostanie wznowiona.

Przypomnijmy, że Assassin's Creed: Valhalla ukaże się 10 listopada na PC oraz konsolach Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4 i platformie streamingowej Google Stadia. W Polsce wersja na PS5 ukaże się 19 listopada, czyli wraz z premierą konsoli.

  1. Oficjalna strona serii
  2. Grałem w AC Valhalla – Assassin's Creed podąża drogą Kratosa, z Grecji na daleką północ
  3. AC: Valhalla wygląda jak gra, którą pokocham i znienawidzę [OPINIA]

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej