AC Valhalla - wyciekły screeny z Anomaliami Animusa

Wyciekły screeny z Assassin's Creed: Valhalla, które pokazują Anomalie w Animusie oraz elementy z wątku współczesnego kampanii.

Adrian Werner

AC Valhalla - wyciekły screeny z Anomaliami Animusa.
AC Valhalla - wyciekły screeny z Anomaliami Animusa.

Już tylko kilka tygodni dzieli nas od premiery Assassin's Creed: Valhalla, więc nic dziwnego, że ostatnio co chwila jesteśmy raczeni nowymi doniesieniami na temat tego projektu. Najnowsze z nich dotyczą wycieku screenów z wątków współczesnych kampanii.

UWAGA, SPOILERY!

Screeny z natury rzeczy są spoilerami. Są one w sumie skromne, ale jeśli to Wam przeszkadza, to radzimy zakończyć lekturę w tym miejscu.

Screeny opublikował na Reddicie użytkownik o ksywce ArtisticTap4. Ukazują one znaną z AC Origins oraz AC Odyssey Laylę Hassan. Twórcy gry wcześniej potwierdzili, że bohaterka powróci w najnowszej części cyklu i odegra kluczową rolę w jej fabule.

AC Valhalla - wyciekły screeny z Anomaliami Animusa - ilustracja #1
AC Valhalla - wyciekły screeny z Anomaliami Animusa - ilustracja #2
AC Valhalla - wyciekły screeny z Anomaliami Animusa - ilustracja #3
AC Valhalla - wyciekły screeny z Anomaliami Animusa - ilustracja #4
AC Valhalla - wyciekły screeny z Anomaliami Animusa - ilustracja #5
Źródło: ArtisticTap4.

Przede wszystkim screeny pozwalają zobaczyć, jak będą się prezentowały tzw. Anomalie, które napotkamy w Animusie. Gdy podczas kampanii Eivor ich dotknie symulacja ulegnie zastopowaniu. Obejmiemy wtedy kontrolę nad Laylą, która będzie musiała wykonać określone zadania, zanim historyczna część kampanii zostanie wznowiona.

Przypomnijmy, że Assassin's Creed: Valhalla ukaże się 10 listopada na PC oraz konsolach Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4 i platformie streamingowej Google Stadia. W Polsce wersja na PS5 ukaże się 19 listopada, czyli wraz z premierą konsoli.

  1. Oficjalna strona serii
  2. Grałem w AC Valhalla – Assassin's Creed podąża drogą Kratosa, z Grecji na daleką północ
  3. AC: Valhalla wygląda jak gra, którą pokocham i znienawidzę [OPINIA]
Assassin's Creed: Valhalla

Assassin's Creed: Valhalla

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 10 listopada 2020

Informacje o Grze
7.2

GRYOnline

6.8

Gracze

7.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

27

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2020-10-18
18:53

mubio1888 Generał

mubio1888

Nigdy nie lubiłem tego w Assasinach, zawsze grałem to szybko byle skończyć i wrócić z powrotem do historycznego świata

Komentarz: mubio1888
2020-10-18
19:18

zanonimizowany1320587 Legionista

Komentarz: zanonimizowany1320587
2020-10-18
19:24

BloodPrince Senator

BloodPrince

O nie, moje ptsd po słabym wątku współczesnym z Revelations powraca jak patrzę na te screeny... zapowiada się jak kolejna seria niepotrzebnych łamigłówek.

Komentarz: BloodPrince
2020-10-19
10:14

zanonimizowany558287 Senator

Co mi się nie podoba w wątku współczesnym, to że zapomnieli o losach Rebbeci i Shawna, którzy zostali pod pałacem Buckingham w Syndicate. Tak to właśnie współczesny wątek jest bardzo ciekawy, ale zlany.

Komentarz: zanonimizowany558287
2020-10-19
19:31

Darkowski93m Generał

Darkowski93m

Przeszedłem niedawno AC: Origins. Gierka naprawdę niezła, po promocyjnej cenie można kupić i bardzo przyjemnie spędzić czas. Jednak jeden z największych minusów to właśnie wątek współczesny. Raptem 3 sceny na krzyż, każda trwająca kilka minut. Więcej czasu spędziłem przeglądając laptopa Layli i czytając wszystko co tam było niż sterując tą postacią. Po co to było? Do historii nie wnosiło nic, walor rozrywkowy bardzo wątpliwy, bohaterka nieciekawa, żeby nie powiedzieć, że oklepana. Gdy chyba drugi raz przebudziłem się w tej jaskini to byłem aż zdziwiony, że po krótkiej sekwencji wspinaczkowej jedyne co mogę zrobić to ponownie wejść do Animusa :/ No to po co to wgl było? Dziwne decyzje Ubi podejmuje w związku z tymi współczesnymi wątkami... Nudniej w tym aspekcie było chyba tylko w Black Flag, chociaż tam przynajmniej był jakiś pomysł na zmienienie nieco scenerii i perspektywy.

Komentarz: Darkowski93m

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl