Z relacji użytkowników Reddita wynika, że WoW ma się tak dobrze, jak nigdy. Fani czekają na nowy dodatek, ale liczą również, że nie popełni tylu błędów w narracji, co jego poprzednicy.
World of Warcraft jest tytułem, którego chyba żadnemu szanującemu się graczowi nie trzeba przedstawiać. Jeden z flagowych produktów Blizzarda, wydany w 2004 roku i od tamtego czasu rozwijany MMORPG, który według graczy przeżywa w ostatnim czasie swoisty renesans. W szczególności, jeśli porównamy dzisiejszy stan gry z tym sprzed 4-5 lat.
Swoją dość złożoną opinią na temat kultowego WoW-a podzielił się jeden z użytkowników Reddita w swojej wczorajszej wypowiedzi. Wynika z niej, jakoby stan MMO od Blizzarda mógł być w tym momencie jednym z najlepszych w historii gry. Widać to szczególnie, gdy porównamy opinie sprzed 4-5 lat, kiedy to gracze żalili się na dodatek Shadowlands, który według OP-a:
Był w najlepszym razie trudnym, w najgorszym - kompletnie żałosnym
Od tego czasu wiele się jednak zmieniło, choć trudno powiedzieć, żeby było idealnie. Na przestrzeni czasu odnotowane premiery Dragonflighta oraz The War Within zaliczały drobne, acz frustrujące błędy w narracji, ale za to wprowadzały ciekawą i zróżnicowaną zawartość, ciągłe aktualizacje, nagrody oraz wierzchowce czy zwierzaki.
Dużą zmianą było także wprowadzenie szerszych możliwości grania solo i większego roleplayowania. Zmniejszyło to poniekąd próg wejścia, który bazowo nie należał do najniższych i zakładał łączenie się w gildie oraz wspólne rajdowanie bossów czy po prostu zwykłe grindowanie mobów. Zmiany, według autora posta, postawiły nieco większy nacisk na szacunek dla czasu graczy, przez co jakość doświadczenia płynącego z WoW-a nigdy nie stała na wyższym poziomie.
Jest to także opinia powielana przez część społeczności, która w sekcji komentarzy dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat omawianych zmian. Jak pisze użytkownik „TwoPossible4789”:
Mówię to już od jakiegoś czasu, ale WoW jest teraz w całkiem niezłej kondycji. Myślę, że domy, a także wiele zmian, które wprowadzi Midnight, tylko to wzmocnią. Dragonflight delikatnie przeprojektowało sposób działania WoW-a, a TWW po prostu to rozwinęło. Czy gra nadal ma wady i problemy? Zdecydowanie! Czy są tak złe, jak w Shadowlands? Ani trochę.
Przypomnijmy, że dodatek Midnight planowany jest na 2 marca przyszłego roku. O tym, czy nowe DLC utrzyma poziom i jeszcze bardziej rozwinie mocne strony kultowego MMO, które zostały wskazane przez poprzednie dodatki dowiemy się w niedalekiej przyszłości.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze

Autor: Jonasz Gulczyński
Kulturoznawca, który urodził się z padem od PSX-a w ręku. Z GRYOnline.pl współpracuje od października 2024 roku, gdzie głównie zajmuje się nowinkami z branży gier z apetytem na bardziej skomplikowane publikacje. Swoje najmłodsze lata spędzał w Górniczej Dolinie, a obecnie nie stroni od strategii turowych wszelkiej maści. Miłośnik prozy Lovecrafta, a także twórczości Quentina Tarantino i Roberta Eggersa. Prywatnie również fan uniwersum Warhammer Fantasy, w którym spędził niezliczoną liczbę godzin zarówno jako gracz, jak i mistrz gry w papierowym wydaniu.