Na ciekawą formę reklamy konsoli Wii wpadła firma Nintendo. Wykorzystała do tego celu sieciowe możliwości przenośnego NDSa oraz grę Animal Crossing: Wild World.
Na ciekawą formę reklamy konsoli Wii wpadła firma Nintendo. Wykorzystała do tego celu sieciowe możliwości przenośnego NDSa oraz grę Animal Crossing: Wild World.
Wszyscy miłośnicy wymienionego wyżej tytułu otrzymali lub powinni otrzymać w momencie zalogowania się do sieci specjalny list od Nintendo, w którym zostają powiadomieni o bardzo przyjemnym dodatku. Stosowny screenshot widzicie poniżej.


Kolejne zdjęcie przedstawia już zaanonsowany wyżej prezent. Jest nim Master Sword znany z serii The Legend of Zelda, będący oczywiście reklamą najnowszej jej odsłony, tj. The Legend of Zelda: Twillight Princess. Animal Crossing: Wild World jest jedną z najlepiej sprzedających się pozycji na Nintendo DS, nic więc dziwnego w tym, że Nintendo nie pogardziło kilkoma milionami potencjalnych klientów chętnych na Wii.
GRYOnline
Gracze

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.