O poziomie trudności w Deus Ex: Bunt Ludzkości
Ostatnie doniesienia na temat Deus Ex: Bunt Ludzkości autorstwa brytyjskiego PC Gamera nastrajają optymistycznie. Gra ma starczyć przynajmniej na 25 godzin rozgrywki, co dziś dla wielu deweloperów jest wynikiem nieosiągalnym. Na tym jednak nie kończą się dobre wieści od wspomnianego magazynu.
Marcin Skierski
Ostatnie doniesienia na temat Deus Ex: Bunt Ludzkości autorstwa brytyjskiego PC Gamera nastrajają optymistycznie. Gra ma starczyć przynajmniej na 25 godzin rozgrywki, co dziś dla wielu deweloperów jest wynikiem nieosiągalnym. Na tym jednak nie kończą się dobre wieści od wspomnianego magazynu.
Jego redaktorzy przeprowadzili bowiem wywiad z Davidem Anfossim, producentem omawianej pozycji. Jedną z poruszanych kwestii był poziom trudności w nadchodzącym dziele Eidosu. Swego czasu dało się słyszeć pogłoski, że będzie on automatycznie dostosowywany do poziomu doświadczenia naszej postaci, oferując w ten sposób podobne wyzwanie przez całą przygodę. Jak jest w istocie?

Ku uciesze wielu osób, nasz rozmówca zaprzeczył takim plotkom. Zrobił to w sposób zdecydowany stwierdzając jednocześnie, że nigdy nie było podobnych planów. Zdradził przy okazji, że w Deus Ex: Bunt Ludzkości znajdą się standardowe trzy poziomy trudności do wyboru: Łatwy, Normalny i Trudny. Tylko i wyłącznie od naszej początkowej decyzji będzie zależeć stopień skomplikowania zabawy.
Dla większości graczy powinna to być dobra wiadomość. Patent z coraz silniejszymi przeciwnikami w miarę postępów został wykorzystany między innymi w The Elder Scrolls IV: Oblivion, gdzie wzbudził sporo kontrowersji. Prowadziło to bowiem do sytuacji, że gracz nie miał poczucia mocy i nawet po długich godzinach trenowania swojego bohatera borykał się z proporcjonalnie podobnymi trudnościami z pokonaniem danego wroga.
Dzisiaj w brytyjskich kioskach pojawia się nowy numer PC Gamera, gdzie mamy dostać obszerną zapowiedź Deus Ex: Bunt Ludzkości. Liczymy na to, że otrzymamy w ten sposób parę ciekawych nowinek na temat tej pozycji i niebawem będziemy mogli się nimi podzielić. Warto dodać, że według niedawno udostępnionych informacji, gra ukaże się w naszym kraju w polskiej kinowej wersji językowej na wszystkich platformach docelowych.

Deus Ex: Bunt Ludzkości
Deus Ex: Human Revolution
Data wydania: 23 sierpnia 2011
GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
ffrreeaakk Junior
@Radanos Oficjalna bo niby jakaś firma o nazwie Cenega tak wymyśliła?
Gra jest grą - stworzyli ją za granicą, stamtąd ją kupię i również nie życzę sobie żeby ktoś ją oszpecał polskimi podtytułami. Jeszcze bezczelnie wytną z gry jej integralne części, a zastąpią je polskimi zamiennikami.
Fristron Pretorianin
W sumie to akurat w serii DX lvl scaling by nie przeszkadzał. Poczucie mocy tutaj bierze się z augów, które dają nowe możliwości rozwiązania sytuacji (wcześniej musiałem kombinować jak zejść z wysokiej półki - teraz odpalam aug, który minimalizuje obrażenia od upadku i wio). Ale za jego brakiem nie będę płakał. Swoją drogą mam nadzieję, że rodzajów przeciwników będzie trochę więcej niż w oryginale.
Human Revolution przechodzę na hardzie, przy dobrych wiatrach będzie tak wymagający jak oryginał na normalu, co powinno dawać satysfakcję z pokonywania przeszkód i zmuszać do obierania najbardziej pasującej do rozwoju postaci ścieżki. Oby.
NV_PaVLo Pretorianin

STOP debilnym tłumaczeniom nazw gry, to ma być Deus Ex: Human Revolution a nie jakiś "Bunt ludzkości" ... chyba jakiś wariat co to wymyślił, za dużo naoglądał się Treminatora
qqqqqq Generał

No zobaczymy co z tego wyjdzie, ja osobiście liczę na tą grę...
Zerat Chorąży
Sorki za reflesh ale pytanie tyczy sie wersji jezykowej
Wiadomo cos na temat tego czy bedzie mozna w naszym kraju wybrac instalke z angielskim textem ?
Bo jakos "hybrydy" jezykowe mnie nie interesuja :(