Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 maja 2021, 12:45

Więcej klatek w No Man’s Sky i Everspace 2; DLSS w kolejnych ośmiu grach

Funkcja DLSS od Nvidii trafiła do kolejnych ośmiu gier. Imponującymi efektami zastosowania technologii mogą pochwalić się takie tytuły jak No Man’s Sky czy Everspace 2.

W SKRÓCIE:
  • DLSS od Nvidii pojawił się w kolejnych ośmiu grach.
  • Wśród nich jest No Man’s Sky oraz Everspace 2.
  • Technologia działa również podczas rozgrywki w VR.

Kolejne dziewięć gier otrzymało wsparcie technologii DLSS od Nvidii. Obsługa funkcji pozwala na znaczący wzrost płynności rozgrywki. Efekty te możemy teraz zobaczyć w No Man's Sky, AMID EVIL, Aron's Adventure, Everspace 2, Redout: Space Assault, Scavengers, Into The Radius i Wrench. Oznacza to, że DLSS dostępne jest już w ponad 50 grach.

Szczególnie pozytywnie odebrana została informacja o wprowadzeniu wspomnianej funkcji do No Man’s Sky. Gra studia Hello Games jest obok Everspace 2 zdecydowanie najpopularniejszą z wymienionych powyżej produkcji. Nvidia pochwaliła się efektami zastosowania swojej technologii w popularnym sandboksie, które wywołały duży entuzjazm wśród fanów na Reddicie.

Naprawdę mam problem w uzyskaniu stałych ponad 80 klatek na sekundę (na dowolnych ustawieniach) przy użyciu 3060ti i Ryzena 5. Mam nadzieję, że to da mi wsparcie, którego potrzebuję.

- TheBlanketBandit

Każda nowoczesna gra, która jest w jakiś sposób wymagająca powinna korzystać ze wsparcia DLSS. To tak uniwersalnie dobra opcja.

- auwsmit

Nvidia poinformowała, że technologia DLSS działa także przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości. Gracze, którzy zanurzają się w świat No Man’s Sky, Into The Radius oraz Wrench przy użyciu VR będą więc mogli tak samo jak zwykli użytkownicy korzystać z nowej funkcji.

Firma powróciła także do tematu Metro: Exodus, jeszcze raz przypominając, że nowa wersja DLSS o numerze 2.0 dodana została właśnie przy okazji premiery Enhanced Edition. Kolejna odsłona tej funkcji pozwala na uzyskanie lepszych efektów podczas gry w rozdzielczości 4K. To właśnie ta odsłona technologii od Nvidii działa w każdej z wymienionych powyżej produkcji.

Osoby, które ciekawe są pełnej listy prezentującej wzrost płynności przy użyciu DLSS w poszczególnych grach, mogą zobaczyć ją na oficjalnej stronie Nvidii.

Przemysław Dygas

Przemysław Dygas

Pierwsze dziennikarskie teksty publikował jeszcze na prywatnym blogu, który na szczęście od dawna nie istnieje. Później zajął się pisaniem na poważnie, gdy jego newsy i recenzje trafiły na portal filmowy, o którym lepiej już jednak nie wspominać. Z czasem zmienił otoczenie i dołączył do ekipy Gry-Online. Na „łamach” serwisu opublikował masę newsów, nieco recenzji i trochę felietonów. Obecnie prowadzi serwis Cooldown.pl. W wolnym czasie stara się nadążać za premierami nowych strategii i RPG-ów. Oczywiście o ile nie powtarza po raz enty Pillars of Eternity lub Mass Effecta. Lubi też kinematografię i stara się przynajmniej raz w miesiącu odwiedzać pobliskie kino, by być na bieżąco z interesującymi go filmami.

więcej