Ranch Simulator, czyli gra o hodowli zwierząt od studia Toxic Dog, doczekała się daty premiery. Tytuł zadebiutuje za kilka tygodni we wczesnym dostępie. Produkcję ma wyróżniać duża swoboda w rozbudowie farmy oraz multiplayer, w którym będzie mogło zagrać do 4 graczy.
W SKRÓCIE
Gry pozwalające nam zmierzyć się z życiem na wsi na dobre zagościły na naszych dyskach twardych. Stardew Valley, My Time at Portia, czy Animal Crossing: New Horizons to przykłady tytułów, które odniosły spory sukces i podbiły serca graczy. Wkrótce do tego grona może dołączyć Ranch Simulator, który swoją premierę we wczesnym dostępie będzie miał 4 marca tego roku.
W grze trafiamy na farmę dziadka, która kiedyś była chlubą okolicy, natomiast obecnie stoi pusta i zapomniana. Fani gatunku mogli już zauważyć podobieństwo historii do tej znanej z wyżej wymienionych przeze mnie gier. Ranch Simulator stawia jednak na realistyczną grafikę, w czym przypomina nieco tytuły z serii Farming Simulator, z tą różnicą, że nie będziemy uprawiać pola, a przyjdzie nam się zmierzyć z hodowlą zwierząt.
Produkcja została zapowiedziana po raz pierwszy z okazji wydarzenia Summer of Gaming, ma ją wyróżniać rozbudowana możliwość samodzielnego tworzenia budynków. Ponadto tytuł będzie oferował multiplayer dla maksymalnie 4 osób.
W ramach relaksu od codziennych obowiązków, gracz będzie mógł pozwiedzać okalające nasze gospodarstwo lasy, gdzie zapoluje na dziką zwierzynę. Należy jednak uważać, gdyż drapieżniki, takie jak wilki, mogą również zdecydować się na wizytę na naszej farmie.
Ranch Simulator zadebiutuje we wczesnym dostępie, który ma potrwać od 8 do 12 miesięcy. Twórcy chcą, aby gracze w tym czasie podzielili się z nimi swoimi sugestiami, szczególnie w odniesieniu do segmentu multiplayer. Tytuł przez ten okres ma zyskać m.in. nowe zwierzęta oraz pojazdy.
Ranch Simulator będzie można nabyć za pośrednictwem platformy Steam. Nie wiadomo jeszcze, ile gra będzie kosztować, jednak cena ma rosnąć wraz z kolejnymi aktualizacjami zawartości.
Steam
26

Autor: Damian Gacek
Absolwent Filologii Angielskiej oraz English in Public Communication. W swoim portfolio ma artykuł naukowy dotyczący tłumaczenia gier wideo. Z GRYOnline.pl współpracuje od 2019 roku, pisząc dla różnych działów. Obecnie zajmuje się głównie poradnikami i okazjonalnie wspiera newsroom. Autor przeglądu Małe ale Wielkie. Elektroniczną rozrywką interesuje się od dziecka. Uwielbia RPG-i oraz strategie, często nurza się również w odmętach produkcji indie. W wolnych chwilach pracuje nad książką oraz uczy się edycji filmów.