Nowy Mortal Kombat dedykowany hardkorowcom

Ed Boon, ojciec serii Mortal Kombat i główny projektant najnowszej jej odsłony, stwierdził w wywiadzie dla serwisu Gamasutra, że zapotrzebowanie na skomplikowane bijatyki jest coraz mniejsze. Wbrew tym faktom, nowe Mortal Kombat pozostanie jednak grą dedykowaną przede wszystkim graczowi hardkorowemu.

Piotr Doroń

Ed Boon, ojciec serii Mortal Kombat i główny projektant najnowszej jej odsłony, stwierdził w wywiadzie dla serwisu Gamasutra, że zapotrzebowanie na skomplikowane bijatyki jest coraz mniejsze. Wbrew tym faktom, nowe Mortal Kombat pozostanie jednak grą dedykowaną przede wszystkim graczowi hardkorowemu.

Wydźwięk wywiadu z Boonem jest jednoznaczny – jego bohater ubolewa nad stanem rynku bijatyk, który według niego stracił na znaczeniu i stał się swego rodzaju niszą, niemal niedostępną dla graczy casualowych. Według współtwórcy marki MK problem leży w tym, że mordobicia są utożsamiane z wysokim poziomem trudności oraz koniecznością przeznaczenia wielu godzin na naukę.

O dziwo jednak, nowy Mortal Kombat będzie promowany przede wszystkim jako rozbudowany przedstawiciel gatunku bijatyk, idealny dla hardkorowców. Nie oznacza to jednak, że grze nie odnajdą się casuale. „Wydaje mi się, że spędzą oni w świecie Mortal Kombat wiele miłych chwil. Nie będą jednak w stanie dogrzebać się do ukrytych głęboko niuansów mechaniki rozgrywki ”.

Nowy Mortal Kombatzapowiedziany w ubiegłym miesiącu na Xboksa 360 i PlayStation 3 – będzie powrotem do korzeni serii. Ed Boon i twórcy ze studia NetherRealm zaserwują w nim model rozgrywki utrzymany w stylu reprezentowanym przez drugą oraz trzecią odsłonę MK (gra mimo, że trójwymiarowa, będzie funkcjonować w przestrzeni dwuwymiarowej). Ma być nie tylko dynamicznie, ale i niezwykle brutalnie. Do dyspozycji graczy oddanych zostanie 26 wojowników, tryb Tag Team, a także „najbardziej krzepki multiplayer w historii bijatyk ”.

Mortal Kombat

Mortal Kombat

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 19 kwietnia 2011

Informacje o Grze
8.4

GRYOnline

8.5

Gracze

9.1

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2010-07-06
21:42

Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Koktajl Mrozacy Mozg

Nawet stare MK gdzie bylo sporo postaci i kombosow to kazdy gral zawczaj jakas taktyka minikomba bo ich nie znal a swietnie sie bawil

Komentarz: Koktajl Mrozacy Mozg
2010-07-06
22:13

Adrianziomal Senator

Adrianziomal
👍

I tak znając życie nowe MK znajdzie wielu nabywców ;)

Komentarz: Adrianziomal
2010-07-06
22:39

Zdenio Generał

Zdenio

Oho, pierwszy komentarz śmierdzi fanbojem :P

Ostatni MK w jakiego grałem to czwórka... Ale gameplay (ten na żywo z E3) z nowego Mortala mnie po prostu rozwalił. Totalne mistrzostwo, chcę w to zagrać. Odświeżona dwójka z jeszcze bardziej smakowitymi finiszerami ;p

Komentarz: Zdenio
2010-07-06
23:35

paprys Pretorianin

👍

juz po gameplayu widac ze gra bedzie niesamowita :D Mam nadzieje ze przed premiera wyjdzie demko, zebym mogl potwierdzic ostatecznie moje przeczucia... jezeli wszystko bedzie OK to pre-order gwarantowany :P

Komentarz: paprys
2010-07-07
00:44

PePe PL Generał

PePe PL

Żadne fanbojstwo - po prostu prawie wszystkie bijatyki 2D są z zasady mniej złożone niż tytuły 3D takie jak Tekken, Soul C. czy Virtua F. SF4 ma na pewno sporo głębi, ale za to opiera się w szalonym stopniu na nieludzkiej wręcz precyzji i refleksie. MK nie wydaje się mieć ani złożoności bijatyki 3D ani bardzo zaawansowanego systemu linkowania ciosów znanego z SF4 więc nie widzę tutaj pola dla bardziej zaawansowanych fanów bijatyk. Będzie śmiesznie i randomowo xD Ale pewnie większości ludzi się to spodoba i nic w tym złego nie ma, tylko nie ma sensu opowiadać że to będzie bijatyka dla "hardcore gamers"...

Komentarz: PePe PL

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl