Nowy gameplay z GreedFall na targach gamescom 2019
Na tegorocznych targach gamescom nie mogło zabraknąć gry GreedFall od ekipy Spiders. W sieci pojawił się ośmiominutowy gameplay prezentujący walkę, eksplorację oraz bogate możliwości personalizacji postaci i jej wyposażenia.
Do premiery gry GreedFall pozostały niespełna trzy tygodnie, wobec czego najwyższa pora, by deweloperzy ze studia Spiders zaprezentowali nam ją w całej okazałości. Produkcja, której ambicją jest wypełnienie luki po dawnych dziełach BioWare, pojawiła się na tegorocznych targach gamescom, dzięki czemu możemy obejrzeć nowy ośmiominutowy gameplay.
Oglądając powyższy materiał wideo, śmiało można zgodzić się ze stwierdzeniem Jakuba, który w naszej zapowiedzi określił ten tytuł mianem „drewna, ale szlachetnego gatunku”. Choć deweloperzy mogliby spędzić jeszcze trochę czasu nad animacjami i mimiką postaci, nie sposób nie zwrócić uwagi na bogate możliwości personalizacji postaci, malowniczy świat (potencjalnie pełen interesujących miejsc), szeroki asortyment umiejętności, które będziemy odblokowywać w miarę postępów, czy wreszcie na dynamiczne starcia z przeciwnikami, których wyeliminujemy zarówno przy użyciu broni białej oraz palnej, jak i rozmaitych zaklęć bojowych.
Na osobną wzmiankę zasługuje ekwipunek, którego elementów dostaniemy istne zatrzęsienie, co w założeniach ma nam pozwolić na poprowadzenie do boju dokładnie takiego bohatera (lub bohaterki), jakiego sobie wymarzymy. Osobna kwestia należy się samemu „settingowi” wyróżniającemu GreedFalla na tle tego, do czego przyzwyczaiły nas popularne RPG-i. Pracując nad tym tytułem, deweloperzy inspirowali się nie tylko XVII-wieczną Ameryką, lecz także barokowymi dziełami sztuki, co nadało grafice oryginalnego „sznytu”.

O tym, czy za kilka lat GreedFalla będziemy wspominać równie ciepło, co pierwsze gry spod szyldów Mass Effect oraz Dragon Age, przekonamy się 10 września, kiedy to tytuł trafi na komputery osobiste, PlayStation 4 oraz Xboksa One. W Polsce dzieło studia Spiders otrzyma kinową lokalizację.
- Oficjalna strona internetowa gry GreedFall
- GreedFall niczym Gothic – drewno, ale szlachetnego gatunku

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
zanonimizowany983828 Senator
I gdzie ta toporność, która wypominano w poprzednim artykule na temat GreedFall? Jakoś trudno się doszukać. Ruchy płynne, animacja dobrze wygląda (może mogłaby lepiej przy przerywnikach, ale nie jest źle). Już w Technomancerze walka prezentowała się miło dla oka. Korytarzy chyba jednak dużo nie będzie, lokacje mają bardziej otwartą strukturę, choć w dotychczasowych materiałach za dużo pod tym względem nie pokazali, zazwyczaj urywki. Ciekawe jak z respawnem wrogów... Technicznie gry mają w miarę dopracowane, bugi zdarzają się bardzo rzadko, fabularnie nie wyszedł im tylko Bopund By Flame, Technomancer był już dobrze opowiedziany. Będzie dobra gra.
ogórekdamian Konsul

Wygląda dość zachęcająca, poczekam na pierwsze recenzje i jak będzie dobra to się ją kupi na premierę, a jak będzie średnia to się kupi jak stanieje.
Meno1986 Senator

Całkiem fajnie to wygląda. No może poza strzelaniem z muszkietu - albo mi umykają klatki, albo strzela do góry. :)
Abballah Chorąży

Spiders zawsze daje plusa wszystkie ich RPGi dotychczas mi się mega podobały.
Chciałbym kontynuację Technomancera bardzo i Mars: War Logs
symptomkaa Pretorianin
Teraz zauważyłem, że nie widać założonej broni na postaci.. Mam nadzieję, że po prostu tego jakoś nie pokazali, bo osobiście jednak wolę widzieć swój ekwipunek w rpgach.