Nowe szczegóły o konsolowej konwersji Torchlight i pierwszy materiał filmowy

Firma Runic Games, odpowiedzialna za sukces marki Torchlight, ujawniła na łamach serwisu GameFront kilka nowych szczegółów na temat konsolowej edycji swojego dzieła, która trafi do oferty Xbox Live Arcade na przełomie lutego i marca tego roku.

Piotr Doroń

Firma Runic Games, odpowiedzialna za sukces marki Torchlight, ujawniła na łamach serwisu GameFront kilka nowych szczegółów na temat konsolowej edycji swojego dzieła, która trafi do oferty Xbox Live Arcade na przełomie lutego i marca tego roku.

Nowe szczegóły o konsolowej konwersji Torchlight i pierwszy materiał filmowy - ilustracja #1

Z informacji podanych przez Maxa Schaefera, szefa Runic Games, wynika, że prace nad konwersją prowadzone są od 6-8 miesięcy, a sama gra nie jest zwykłym portem. Została ona bowiem poddana licznym zmianom, z których najważniejsze wprowadzone zostały na płaszczyźnie systemu sterowania (dostosowanie całości do obsługi padem) oraz interfejsu graficznego (zapewnienie przejrzystości i czytelności na różnego rodzaju telewizorach). W trakcie prac producenci wzorowali się na takich pozycjach, jak Baldur’s Gate: Dark Alliance oraz Champions of Norrath.

Wprowadzenie koniecznych zmian wymagało również spojrzenia na konsolową wersję Torchlight niczym na zupełnie nową grę. Pozwoliło to twórcom poprawić pewne niedociągnięcia oraz zmodyfikować te elementy, które na konsoli niekoniecznie muszą się sprawdzić (np. niektóre umiejętności). Runic Games rozbudowało również Torchlight pod kątem zawartości. Przyszli nabywcy edycji na X360 otrzymają m.in. trzy dodatkowe zestawy opancerzenia oraz nowe zwierzę. Metamorfozie przejdzie także system Osiągnięć, który w pełni wykorzysta możliwości oferowane w tym względzie przez konsolę Microsoftu.

Nowe szczegóły o konsolowej konwersji Torchlight i pierwszy materiał filmowy - ilustracja #2

Zgodnie z obecnymi trendami, Runic Games nie wyklucza możliwości rozbudowania swojej produkcji za sprawą dodatków DLC. To, czy do ich publikacji ostatecznie dojdzie, zależeć będzie jednak w pełni od samych graczy, a konkretnie – ich zainteresowania grą. Torchlight trafi na Xboksa 360 (XBLA) na przełomie lutego i marca. Gra będzie kosztować 1200 punktów Microsoftu. Studio zarządzane prez Maxa Schaefera nie wyklucza przy tym, że kontynuacja gry, zapowiedziana dotąd wyłącznie na peceta (debiut w maju tego roku), również trafi na X360. Jednym z jej głównych atutów ma być rozbudowany tryb kooperacji.

Z kolei poniżej możecie się zapoznać z jednym z pierwszych materiałów filmowych z konsolowej wersji Torchlight. Fragment dema gry został nagrany i opublikowany przez ekipę serwisu GameSpot.

Torchlight II

Torchlight II

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 20 września 2012

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.2

Gracze

9.3

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2011-01-10
11:06

zanonimizowany575374 Generał

Kurcze, z jednej strony fest dobrze sie to prezentuje, zaś z drugiej, strasznie mało przeciwników na raz wyskakuje na naszą postać. W wersji PCtowej nie raz po 15 na raz idzie na nas, po czym chwila później znów taka liczba. Mam nadzieję, ze zrobią więcej mobków na mapach, bo na filmiku zdecydowanie nie ma tej rzezi która była w wersji PC.
Liczę na to, że jakoś się uda to zrobić.

Komentarz: zanonimizowany575374
2011-01-10
11:24

Dycu Legend

Endex - Na konsoli masz pada którym znacznie trudniej "wycelować" w przeciwnika, szczególnie przy tak dynamicznej walce jaką prezentuje torchlight. Wiadomo że trzeba sporo zmian wprowadzić żeby gra była grywalna na konsole. Dobrze w takim wypadku że gra na PC'ta już wyszła i nie była wtedy ograniczna przez właśnie takie problemy.

Komentarz: Dycu
2011-01-10
13:34

Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Koktajl Mrozacy Mozg

A moze to poziom trudnosci? Przeciez nie raz takie przedstawienia sie krecone na Easy by zminimalizowac ryzyko wpadki :P. W Sacred 2 nie raz zbieralem jakies gobliny w 1 miejsce i magia wykanczalem 20 naraz.

Drau - w Sacred wystarczylo trzymac atak i pokazac kierunek gdzie ma atakowac, nie raz sam przechodzil na osobe obok

Komentarz: Koktajl Mrozacy Mozg
2011-01-10
16:36

zanonimizowany591372 Centurion

Grałem w to na PC lecz szybko mi się znudziło. Powodem pewnie był zbyt niski poziom trudności (normal oO). Było za łatwo a od początku nie miałem zamiaru przechodzić. Moim zdaniem sterowanie będzie podobne do Lara Croft and the Guardian of Light więc raczej nie będzie powodów do narzekania. Raczej się skuszę na ten tytuł.

Komentarz: zanonimizowany591372

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl