Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 maja 2010, 08:45

autor: Adrian Werner

Nowe materiały graficzne z XCOM

Graczy z ciekawością (tudzież niepokojem) śledzących wszystkie pojawiające się informacje o zapowiedzianej niedawno grze XCOM powinny zainteresować właśnie wypuszczony bogaty zestaw screenów z tej produkcji.

Graczy z ciekawością (tudzież niepokojem) śledzących wszystkie pojawiające się informacje o zapowiedzianej niedawno grze XCOM powinien zainteresować właśnie wypuszczony bogaty zestaw screenów z tej produkcji.

 

Nowe materiały graficzne z XCOM - ilustracja #1

 

Nie da się ukryć, że ujawnienie najnowszej odsłony cyklu XCOM wywołało spore kontrowersje. Nie dość, że zapowiedziano kompletne zerwanie ze starymi mechanizmami rozgrywki (czyniąc z gry FPS-a, zamiast turówki), to jednocześnie poskąpiono konkretów odnośnie tego jak tytuł ten będzie wyglądać i działać. Jakiś czas temu w pismach branżowych zaczęły pojawiać się zapowiedzi, dzięki czemu dowiedzieliśmy się co nieco o tym, jak przebiegać będzie sama rozgrywka. Natomiast teraz wreszcie pojawiły się oficjalne screeny z tej produkcji.

Przypomnijmy, że wszystko to hulać ma na technologii Unreal Engine 3.0. Nie da się ukryć, że nawet stylem grafiki gra nie bardzo przypomina stare klasyki, choć nie da się jej odmówić specyficznego uroku. Wszystkim zniesmaczonym weteranom DOS-owych bojów pozostaje modlić się o to, by prawdziwe okazały się plotki o drugim tytule korzystającym z marki X-Com, który rzekomo miałby być tradycyjną turową strategią przygotowywaną przez Firaxis. Alternatywnie swoje nadzieje mogą skierować w stronę niezależnego studia Goldhawk Interactive, którego nadchodząca produkcja zatytułowana Xenonauts ma w założeniach być duchowym spadkobiercą X-COM: UFO Defense oraz X-COM: Terror from the Deep.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej