Monster Hunter Wilds wreszcie ma konkretną datę debiutu i szczegółowe wymagania sprzętowe na PC

W Monster Hunter: Wilds zagramy na początku przyszłego roku. Dokładną datę premiery zdradzono w trakcie pokazu State of Play. Ujawniono też oficjalne wymagania sprzętowe wersji PC.

Jakub Błażewicz

Monster Hunter Wilds wreszcie ma konkretną datę debiutu i szczegółowe wymagania sprzętowe na PC, źródło grafiki: Capcom..
Monster Hunter Wilds wreszcie ma konkretną datę debiutu i szczegółowe wymagania sprzętowe na PC Źródło: Capcom..

Firma Capcom ujawniła datę premiery Monster Hunter: Wilds. Informację zdradzono w zwiastunie, który był częścią transmisji State of Play. Filmik pokazuje zarówno rozgrywkę, jak i nieco fabuły. Możecie obejrzeć go poniżej.

Oczywiście kolejne materiały z nowego Monster Huntera cieszą, ale akurat fani tej serii nie mogli narzekać na brak informacji lub filmików. Capcom od tygodni rozpieszcza miłośników owego cyklu i zdradził już sporo na temat Wilds. Ledwie miesiąc temu mieliśmy ostatni zwiastun, a to więcej, niż można powiedzieć o innych nadchodzących produkcjach.

  1. Nie wiem, co Capcom próbuje tu wyczarować, ale wygląda to źle. Grałem w Monster Hunter: Wilds

Jednakże twórcy ujawnili też, że Monster Hunter: Wilds zadebiutuje 28 lutego 2025 roku. Tytuł ukaże się na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X/S i PlayStation 5. Gra jest już dostępna w przedsprzedaży (a przynajmniej tak podaje opis zwiastuna) na platformach dystrybucji cyfrowej w trzech edycjach: podstawowej, Deluxe oraz Premium Deluxe. Szczegóły znajdziecie na oficjalnej stronie Capcomu.

Poznaliśmy również wymagania sprzętowe gry na PC.

Monster Hunter: Wilds – minimalne wymagania sprzętowe na PC

Gra powinna działać w rozdzielczości 1080p (skalowanej z rozdzielczości natywnej 720p / 30 kl./s) przy predefiniowanych ustawieniach grafiki: „Niskie”. DirectStorage jest obsługiwany.

  1. System operacyjny: Windows 10 (64-bit)
  2. Procesor: Intel Core i5-10600 / Intel Core i3-12100F / AMD Ryzen 5 3600
  3. Pamięć: 16 GB RAM
  4. Karta graficzna: GeForce GTX 1660 Super (VRAM 6GB) / AMD Radeon RX 5600 XT (VRAM 6GB)
  5. DirectX: wersja 12
  6. Sieć: szerokopasmowe połączenie internetowe
  7. Miejsce na dysku: 140 GB (wymagany SSD).
  8. Zabezpieczenie antypirackie: Denuvo.

Monster Hunter: Wilds – zalecane wymagania sprzętowe na PC

Gra powinna działać w rozdzielczości 1080p / 60 kl./s (z włączonym generowaniem klatek) przy predefiniowanych ustawieniach grafiki: „Średnie”. DirectStorage jest obsługiwany.

  1. System operacyjny: Windows 10 (64-bit)
  2. Procesor: Intel Core i5-11600K / Intel Core i5-12400 / AMD Ryzen 5 3600X / AMD Ryzen 5 5500
  3. Pamięć: 16 GB RAM
  4. Karta graficzna: GeForce RTX 2070 Super (VRAM 8GB) / GeForce RTX 4060 (VRAM 8GB) / AMD Radeon RX 6700XT (VRAM 12GB)
  5. DirectX: wersja 12
  6. Sieć: szerokopasmowe połączenie internetowe
  7. Miejsce na dysku: 140 GB (wymagany SSD).
  8. Zabezpieczenie antypirackie: Denuvo.
Monster Hunter: Wilds

Monster Hunter: Wilds

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 28 lutego 2025

Informacje o Grze
7.1

GRYOnline

7.0

Gracze

4.5

Steam

8.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Wczesny dostęp GreedFall 2 to porażka. Gracze narzekają głównie na fatalny system walki

Następny
Wczesny dostęp GreedFall 2 to porażka. Gracze narzekają głównie na fatalny system walki

Podsumowanie State of Play. Zapowiedź sequela Ghost of Tsushima i wiele więcej

Poprzedni
Podsumowanie State of Play. Zapowiedź sequela Ghost of Tsushima i wiele więcej

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl