Wczoraj informowaliśmy o imponujących osiągnięciach na polu modyfikowania i hackowania Call of Duty: Modern Warfare 2, teraz możemy donieść o kolejnych tego rezultatach. Okazuje się, że w grze zawarto całą masę elementów, których nie udostępniono graczom w oficjalnej wersji.
Wczoraj informowaliśmy o imponujących osiągnięciach na polu modyfikowania i hackowania Call of Duty: Modern Warfare 2, teraz możemy donieść o kolejnych tego rezultatach. Okazuje się, że w grze zawarto całą masę elementów, których nie udostępniono grającym w oficjalną wersję.
Oczywiście obecność takich „odpadów produkcyjnych” nie jest niczym wyjątkowym. Sporo gier zawierało w swoim kodzie modele, dźwięki, dialogi, a nawet całe sekwencje, które nie zostały w końcu wykorzystane w ostatecznej wersji. W przypadku Modern Warfare 2 sprawa ma się jednak inaczej, ponieważ to, do czego dokopali się gracze zdecydowanie nie przypomina marnych resztek, których nie wyrzucono z czystego lenistwa. Wpisując odpowiednie komendy w konsoli możemy uzyskać dostęp do m.in. nowych nagród za killstreaki czy też do trzech nowych trybów rozgrywki wieloosobowej:
Informacje o tym wszystkim pojawiły się na oficjalnym forum Infinity Ward, wątek został jednak szybko skasowany. Na szczęście ktoś zachował treść pierwszej wiadomości i podesłał ją stronie Modern Warfail 2. Pod tym adresem znajdziemy zresztą także porady jak uaktywnić konsolę czy też przywrócić wyświetlanie pingów w postaci liczb.
Rodzi się podejrzenie, że odkryte elementy zostały przygotowane z myślą o przyszłych DLC. Większość graczy, zarówno pecetowych jak i konsolowych niezbyt przychylnie patrzy na jakiekolwiek DLC, a tym bardziej na wycinanie rzeczy z gotowej już gry tylko po to, by odblokować je w późniejszych płatnych uaktualnieniach. Wydaje się jednak, że sukces najnowszego Call of Duty jest tak duży, że twórcy przestali już przejmować się krytyką i kolejne kontrowersje raczej tego nie zmienią.
Więcej:Nowe Call of Duty „oszukuje”, lecz na Steam i tak nie może się równać z Battlefield 6 i ARC Raiders
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.