Jeśli nadepniesz na minę w Helldivers 2, to jeszcze nic straconego. Wystarczy mieć w kieszeni worek z pisakiem. No chyba, że akurat został w tych drugich spodniach.
W ostatnim czasie w pracy Piekłonurków dużo się dzieje. Po czasie wzmożonych, lecz nużących aktywności na froncie z Iluminatami, gracze otrzymali dużo nowej zawartości do odkrycia, w tym nowe zagrożenia, chociażby takie jak skrajnie niekorzystne warunki, w jakich przyszło mierzyć się z nieprzyjacielem. Nawet, jeśli był to zwykły błąd gry.
Nie ma co się jednak załamywać! Choć wszystkie znaki na niebie i Super Ziemi zdają się być destrukcyjne dla Głosicieli Demokracji, to zawsze znajdzie się cień nadziei na ratunek. Nawet, kiedy wdepniesz wprost na minę.
O rozwiązaniu tak krytycznej sytuacji poinformował BICKELSBOSS na Reddicie. Udostępnił on krótki materiał wideo, który powinien być pokazywany każdemu Piekłonurkowi na rutynowych szkoleniach z BHP.
Społeczność oczywiście od razu podłapała zbieżność sytuacji ze sceną filmową z Indiany Jonesa, gdzie archeolog podmieniał złotą figurkę na bezwartościowy worek z piaskiem. W przypadku gry, sposób ten jest jednak bardziej skuteczny, ponieważ pozostawienie ciężkiego obiektu na minie, rzeczywiście zapobiega jej detonacji po zejściu z niej.
Gracze Helldiversów nie byliby sobą, gdyby nie dostosowali tej sceny do bardziej odpowiadających realiów.
Więc teraz mogę używać ciał moich nurkowych towarzyszy, aby bezpiecznie zejść z miny. Zanotowano.
Trzeba jednak pamiętać, że wśród tak zabawnych detali kryją się także prawdziwe zagrożenia. Na przykład takie, które zastawiają na nieuważnych Piekłonurków Automaty. Miny autorstwa złowieszczych robotów wybuchają natychmiast po ich dotknięciu i nazywają się „Minami Kontaktowymi”.
Nie pozostaje więc nic innego, jak przyswoić przekazaną wiedzę od bardziej doświadczonych Piekłonurków i brać się do roboty, bo twórcy z Arrowhead Studios nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa. Zwłaszcza, że już za kilka dni gracze będą musieli stawić czoła nowemu zagrożeniu.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
3

Autor: Jonasz Gulczyński
Kulturoznawca, który urodził się z padem od PSX-a w ręku. Z GRYOnline.pl współpracuje od października 2024 roku, gdzie głównie zajmuje się nowinkami z branży gier z apetytem na bardziej skomplikowane publikacje. Swoje najmłodsze lata spędzał w Górniczej Dolinie, a obecnie nie stroni od strategii turowych wszelkiej maści. Miłośnik prozy Lovecrafta, a także twórczości Quentina Tarantino i Roberta Eggersa. Prywatnie również fan uniwersum Warhammer Fantasy, w którym spędził niezliczoną liczbę godzin zarówno jako gracz, jak i mistrz gry w papierowym wydaniu.