MindsEye budzi obawy graczy na tydzień przed premierą. Z zespołu byłego twórcy GTA odeszli ważni pracownicy
Na tydzień przed premierą gry akcji MindsEye ze studia Build A Rocket Boy odeszło dwóch ważnych pracowników, nie podając oficjalnych powodów rozstania z zespołem weterana GTA.

Do premiery gry akcji MindsEye został równy tydzień, więc twórcy powinni działać na najwyższych obrotach. Tymczasem ze studia Build A Rocket Boy (BARB), które jest odpowiedzialne za projekt, odeszło dwóch dyrektorów, którzy do tego nie podali powodu, dla którego opuścili zespół.
Z pracy w firmie zrezygnowali Riley Graebner (dyrektor ds. prawnych) oraz Paul Bland (dyrektor finansowy). Ten pierwszy postanowił poinformować o tym fakcie w ogłoszeniu opublikowanym serwisie LinkedIn.
Po trzech i pół roku mój czas w BARB dobiegł końca. Jestem dumny z tego, co osiągnęliśmy. W tym czasie podwoiliśmy wielkość firmy do ponad 450 pracowników. Wprowadziliśmy na rynek wiele produktów na całym świecie. Zbudowaliśmy zespół prawny i infrastrukturę operacji prawnych od podstaw, pracując nad systematyzacją i automatyzacją.
Pewną poszlaką co do przyczyn decyzji obu pracowników mogą być słowa współprezesa przedsiębiorstwa, Marka Gerharda, wypowiedziane na serwerze Discord gry. Twierdził on, że wszystkie negatywne opinie, jakie ukazały się do tej pory o MindsEye, zostały opłacone.
Zamieszanie wokół tych odejść wywołało obawy o grę wśród graczy. Sporo osób podejrzewa, że w studiu nie dzieje się najlepiej, a niektórzy fani postanowili nawet zawczasu anulować swoje zamówienia przedpremierowe, po ostatnich informacjach spodziewając się fatalnej jakości nadchodzącego tytułu. Jak w rzeczywistości wypadnie dzieło firmy Build A Rocket Boy, przekonamy się już niedługo. MindsEye zadebiutuje 10 czerwca 2025 roku na PC, PlayStation 5 oraz Xboxach Series X/S.