MindsEye prezentuje rozgrywkę na świeżym zwiastunie. Poznaliśmy plany rozwoju nowej gry współtwórcy GTA
Wiemy już, co przyniesie najbliższa przyszłość w nowej grze współtwórcy Grand Theft Auto. Nowa „mapa drogowa” ujawnia plany twórców MindsEye do końca 2025 roku.

Premiera MindsEye zbliża się wielkimi krokami (choć z pewnymi problemami). Jednakże twórcy nie czekali na debiut gry i udostępnili obszerny trailer oraz „mapę drogową” zszczegółami rozwoju produkcji do zimy 2025 roku. Poniżej możecie obejrzeć ponad 6-minutowy materiał od studia Build A Rocket Boy, na czele którego stoi Leslie Benzies, współtwórca serii GTA.
Deweloperzy pokazali wiele mechanik rozgrywki, w tym choćby ostrzeliwanie celów z drona, akcję w kosmosie oraz hakowanie wrogich robotów, aby przekierować ich ataki na resztę przeciwników. W drugiej części materiału przedstawiono opcję tworzenia własnej mapy oraz misji, przy czym warto zaznaczyć, że ta opcja będzie dostępna jedynie na PC.
Na końcu filmiku zaprezentowano grafikę z planami rozwoju gry (czyli tzw. „roadmapę”) do końca bieżącego roku. Według widocznych na grafice informacji w następnych miesiącach wraz z każdą aktualizacją gra wzbogaci się o dodatkowe misje i zawartość.
- Na lato zaplanowano „specjalną współpracę” (być może z z firmą IO Interactive, wydawcą MindsEye, ale też deweloperem serii Hitman), aktualizacje społeczności inowe misje.
- Jesienią do gry trafią nowe tryby zabawy dla jednego i wielu graczy oraz kolejne misje.
- Zima zwieńczy 2025 rok kolejną „specjalną współpracą”, aktualizacjami trybu swobodnego (Free Roam) oraz dodatkowymi misjami (w tym dwoma już zapowiedzianymi: Major Adventure oraz Starstream Universe).
Przypomnijmy, że MindsEye ukaże się 10 czerwca 2025 roku. Tytuł będzie miał polską wersję językową w formie napisów i trafi na PC, PlayStation 5 oraz Xboxy Series X/S.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Wrzesień Senator

A mnie się podoba, że gra ma być takim bardziej liniowym "cinematic experience". Fajnie, że po zachłyśnięciu się otwartymi światami coraz więcej firm wraca do takich rozwiązań.
Oczywiście jesli kupię to najwcześniej po nowym roku jak już skończą "rozwijać". Fak ju, mapy drogowe.
Szlugi12 Senator

Chłopie, chyba ci się pomylił efekt zacinania się gry z efektem spadku wydajności i to niewielkiego w grze.
To nawet jeszcze gorzej, że gra miała spadek wydajności akurat w trailerze, też to zauważyłem :D teoretycznie gra wygląda trochę jak Cyberpunk, trochę jak Gta, ale raczej wielkiego sukcesu nie odniesie, chociaż chciałbym się miło zaskoczyć, bo w sumie pograł by w coś takiego.
exarius Legionista
RoyPremium Konsul

Polecam filmy o opiniach pracowników o tej firmie, nie pokładałbym wiele wiary w ten projekt.
tynwar Senator
Chłopie, chyba ci się pomylił efekt zacinania się gry z efektem spadku wydajności i to niewielkiego w grze. Szczerze ja chciałbym, by każda gra, która się zacinała zamiast tego miała po prostu mały i chwilowy spadek fpsów jak w tym trailerze. Zacinanie się jest zupełnie inne od spadku wydajności...