Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 listopada 2003, 14:00

autor: Maciej Myrcha

Mimesis Online - beta testy za 2 dni

Mniej więcej tydzień temu informowaliśmy was o planowanych beta testach nowej wersji (1.5) MMORPG zatytułowanego Mimesis Online. Dzisiaj spieszymy wam donieść, że wspomniane beta testy rozpoczną się dokładnie za 2 dni czyli 10 listopada, a firma Tannhauser Gate tworząca ów tytuł, zaprasza do pobrania klient Mimesis Online.

Mniej więcej tydzień temu informowaliśmy was o planowanych beta testach nowej wersji (1.5) MMORPG zatytułowanego Mimesis Online. Dzisiaj spieszymy wam donieść, że wspomniane beta testy rozpoczną się dokładnie za 2 dni czyli 10 listopada, a firma Tannhauser Gate tworząca ów tytuł, zaprasza do pobrania klient Mimesis Online.

Czym jest Mimesis Online w wersji 1.5? Skrótowo można stwierdzić, że to Mimesis Online z licznymi modyfikacjami i usprawnieniami. Proces ulepszania gry rozpoczął się w grudniu 2002 i w tym czasie developerom udało się wprowadzić zgłaszane przez graczy funkcjonalności oraz dodać całkiem nowe. Obecne beta testy mają na celu sprawdzenie, czy wszystkie te nowości i udogodnienia sprawdzą się w rozgrywce oraz jak na nie zareagują gracze.

A zmodyfikowano m.in.:

  1. System walki - obecnie po zaatakowaniu celu, gracz przechodzi w tryb auto-walki. Dodatkowo to gracz sam może określić jaki styl walki, ofensywny czy defensywny, preferuje a także może stosować ataki combo.
  2. Umiejętności obronne - wśród dostępnych umiejętności, znajdziemy kilka powszechnie znanych jak unik, parowanie, blokowanie czy kontratak. Gracze będą mogli definiować styl walki zaznaczając jedną lub więcej zdolności obronnych.
  3. Poruszanie się - znacznie uproszczono kontrolę nad postacią. Gracze będą mogli bez wysiłku i szybko przemierzać duże obszary.
  4. Komunikacja - dzięki wyrafinowanemu systemowi komunikacji gracze będą mogli teraz kontaktować się z innymi graczami intuicyjnie i z łatwością. Dostępna będzie także osobista książka adresowa z szeregiem przydatnych funkcji.
  5. System gildii - gildie i związana z nimi kontrola nad obszarami stanowią według twórców ich największe osiągnięcie w nowej wersji Mimesis. Ich unikalna struktura pozwala graczom na wybór z szeregu funkcji - przyłączenie się do istniejących gildii czy też utworzenie nowych, itp.
  6. Interfejs użytkownika - praktycznie zaprojektowany i napisany od nowa. Łatwy do opanowania i wyposażony w szereg użytecznych funkcjonalności.
  7. Podpowiedzi - jedno z najważniejszych usprawnień zaimplementowanych w grze. Praktycznie każdy element, przycisk czy potwór po najechaniu na niego myszą powoduje ukazanie się okienka z podpowiedzią na jego temat.
  8. Drag ‘n drop - bardzo przydatny np w momencie sprzedaży przedmiotów innemu graczowi.
  9. Menu kontekstowe - dostępne po wciśnięciu prawego klawisza myszy, daje dostęp do wszystkich czynności, które możemy na danym przedmiocie, graczu, potworze, wykonać.Mapy - zoom, filtry, skanowanie itp.

Elementy, które twórcy chcą dodać w przyszłości:

  1. Psionicy - z powodu wprowadzenia nowego systemu walki zostali oni usunięci z gry, ta sama sytuacja przytrafiła się broniom miotanym.
  2. Tutorial - twórcom nie podobał się jego obecny kształt, więc został usunięty z gry.
  3. Bohaterowie niezależni, misje - warstwa RPG gry nie została zapomniana, znajduje się jednak na jednej z odleglejszych pozycji na liście rzeczy, które mają zostać zaimplementowane w przyszłości.

Tak więc nie pozostaje nic innego, jak ściągnąć klienta, poczekać 2 dni i dołączyć do świata Mimesis Online, stworzonego przez Tannhauser Gate.