Oparcie działania na sugestiach graczy ma uczynić podstawową wersję The Sims 4 lepszą niż kiedykolwiek. Twórcy szykują się także na ewentualne błędy wywołane nadchodzącym dodatkiem.
 
Pomimo ogromniej liczby wiernych fanów i wciąż rosnącej społeczności graczy, The Sims 4 nie cieszy się od dłuższego czasu najlepszą opinią. Pod praktycznie każdym wpisem na oficjalnych kontach socialowych gry, w tym na platformie X, użytkownicy ignorują przekazywane im wieści o nowościach i nawołują twórców do skupienia się na podstawowych problemach tytułu.
Zdaje się, że ich prośby zostały w końcu wysłuchane. Opublikowana dziś mapa drogowa zamiast kolejnych DLC przedstawia plan działań, mających na celu podniesienie jakości ogólnych wrażeń podczas grania. Poza obietnicą stałego publikowania bieżących łatek czy usprawnień, rozkład na najbliższe 8 tygodni zawiera 4 główne przystanki.

Wygląda na to, że najbliższe 2,5 miesiąca może naprawdę zadowolić fanów The Sims 4. Pierwsze oznaki nowego porządku zobaczymy już na początku przyszłego miesiąca. Jeśli chcecie poznać 8 tygodniowy plan dokładnie, jego pełny opis znajdziecie w oficjalnym komunikacie.
W ostatnich tygodniach sieć obiegła również informacja, że studio Maxis nie zapowiedziało jeszcze działań skoncentrowanych na unowocześnienieniu i zoptymalizowaniu 11 letniego tytułu, których znamiona udało się już odnaleźć wewnątrz ostatniej aktualizacji. Zdecydowanie warto śledzić ten temat na bieżąco.
 
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
2

Autor: Sonia Selerska
Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.