Marcus Reed chodzi w „Pumach”

W listopadzie na rynku pojawią się konsolowe (PlayStation 2, Xbox, GameCube) wersje gry True Crime: New York City. Tymczasem, korporacja Activision (wydawca nadchodzącego programu) postanowiła połączyć swoje siły ze sportową firmą Puma, w celu przygotowania ciekawej kampanii promocyjnej.

Krzysztof Bartnik

W listopadzie na rynku pojawią się konsolowe (PlayStation 2, Xbox, GameCube) wersje gry True Crime: New York City. Tymczasem, korporacja Activision (wydawca nadchodzącego programu) postanowiła połączyć swoje siły ze sportową firmą Puma, w celu przygotowania ciekawej kampanii promocyjnej.

Marcus Reed chodzi w „Pumach” - ilustracja #1

W ramach zawartej umowy, Puma zaprojektuje i wprowadzi do swoich sklepów w Stanach Zjednoczonych limitowaną edycję (tylko 200 par) sportowych butów True Crime RS-100. Do Activision będzie zaś należało wprowadzenie tego obuwia do świata gry. Osoby siedzące przed telewizorami znajdą kolejne pary w wirtualnych sklepach, RS-100 ma nosić również główny bohater TC: NYC, czyli Marcus Reed. Co ciekawe, w omawianej produkcji graczom przyjdzie także pozbierać 100 par butów porozrzucanych po całym mieście (coś w stylu paczek z Grand Theft Auto) i zwrócić je do wybranych sprzedawców, celem otrzymania stosownej (pieniężnej) nagrody oczywiście.

Więcej informacji dotyczących True Crime: New York City znajdziecie w Encyklopedii oraz Zapowiedzi GRY-OnLine.

True Crime: New York City

True Crime 2

True Crime: New York City

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 15 listopada 2005

Informacje o Grze
7.8

GRYOnline

7.8

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl