Serwis YouTube Gaming opublikował marcową listę najszybciej zyskujących popularność gier. Youtuberzy najchętniej podejmowali temat Tom Clancy’s The Division.
Michał Jodłowski

Serwis YouTube Gaming – siostrzane przedsięwzięcie niezwykle popularnego YouTube, skupiające się w całości na tematyce elektronicznej rozrywki – opublikował marcową listę najprężniej zyskujących popularność gier. Zaszczytne pierwsze miejsce z pewnością nie jest żadną niespodzianką, gdyż piastuje je wydane miesiąc temu Tom Clancy’s The Division – najszybciej sprzedająca się nowa marka w historii branży, z 330 milionami dolarów przychodu wygenerowanymi w ciągu tygodnia obecności na rynku. Drugie miejsce na podium zajmuje ubiegłoroczne Mortal Kombat X, które 12 marca otrzymało rozszerzenie pod tytułem Kombat Pack 2, wzbogacające rzeczoną produkcję m.in. o cztery nowe grywalne postaci. Czołówkę zamyka mobilne Clash Royale z początku marca. Honorowe czwarte i piąte miejsca zajmują odpowiednio EA Sports UFC 2 i nadciągające (choć Japończycy grają od 24 marca) Dark Souls III. Pełne zestawienie za marzec można zobaczyć poniżej. Trzeba oczywiście pamiętać, że nie jest to lista najpopularniejszych gier wśród youtuberów, a jedynie tytuły, które najdynamiczniej zyskiwały wśród nich popularność, tj. których temat najchętniej podejmowali w zeszłym miesiącu.
Jeśli jesteście zainteresowani listami za wcześniejsze miesiące, pod tym adresem możecie sprawdzić archiwum serwisu YouTube Gaming na blogu YouTube Trends.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:YouTube w końcu naprawi bałagan na stronie głównej. Nowa funkcja w testach
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1