Kwietniowe trendy gier na YouTube – Dark Souls III najszybciej zyskiwało popularność

Serwis YouTube opublikował kwietniową listę najszybciej zyskujących popularność gier. Bezkonkurencyjne okazało się Dark Souls III.

Adrian Werner

Komentarze

Dark Souls III okazało się liderem wzrostu w kwietniu. - Kwietniowe trendy gier na YouTube – Dark Souls III zyskiwało popularność najszybciej - wiadomość - 2016-05-06
Dark Souls III okazało się liderem wzrostu w kwietniu.

Opublikowano zestawienie gier, których popularność w serwisie YouTube rosła w kwietniu najszybciej. Definicja ta jest bardzo ważna, gdyż tłumaczy, że nie są to tytuły, które cieszyły się ogólnie największym wzięciem, bo taka lista zdominowana byłaby przez tuzy pokroju Minecrafta.

#

Gra

1.

Dark Souls III

2.

Quantum Break

3.

Enter the Gungeon

4.

MLB The Show 16

5.

Ratchet & Clank

6.

Gears of War 4

7.

Doom

8.

Overwatch

9.

The Sims 2

10.

Mirror's Edge Catalyst

Na pierwszym miejscu znalazło się Dark Souls III, które zadebiutowało na rynku japońskim 24 marca, a reszta świata dołączyła do zabawy 12 kwietnia. Gra stała się najszybciej sprzedającą się produkcją w historii swojego wydawcy, czyli firmy Bandai Namco Games. To wymagające RPG od studia From Software pochód po złoto rozpoczęło już jakiś czas temu i w marcu zajmowało piątą pozycję w zestawieniu. Projekt został wyraźnie cieplej przyjęty niż Dark Souls II i np. w Wielkiej Brytanii radzi sobie w sklepach o 61% lepiej niż część druga.

Warto zauważyć także, że aż cztery pozycje w kwietniowym zestawieniu - Doom, Overwatch, Mirror's Edge Catalyst i Gears of War 4 - miały w zeszłym miesiącu zorganizowane różnego rodzaju beta testy, co pokazuje, że są one bardzo skutecznym narzędziem marketingowym.

Ratchet & Clank trafiło do sprzedaży 12 kwietnia, Enter the Gungeon 5 kwietnia, a MLB: The Show 16 29 marca, co tłumaczy obecność na liście tych trzech bardzo dobrze sprzedających się pozycji. Znacznie większym zaskoczeniem jest pojawienie się w zestawieniu gry The Sims 2. Tak mocna pozycja tej dwunastoletniej już produkcji jest jednak w dużym stopniu zasługą kanału YouTube The Diamond Minecart, posiadającego ponad 10,5 mln subskrybentów. W kwietniu opublikowano na nim bowiem popularną serię humorystycznych filmików z The Sims 2.

  1. Dark Souls III – oficjalna strona gry
  2. Recenzja gry Dark Souls III - symulator umierania żegna się z klasą
8.9

GRYOnline

8.5

Gracze

9.4

Steam

9.0

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

1

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - ujawniono osiągnięcia z dodatku Krew i wino

Następny
Wiedźmin 3: Dziki Gon - ujawniono osiągnięcia z dodatku Krew i wino

Raport finansowy Activision Blizzard - świetne wyniki giganta

Poprzedni
Raport finansowy Activision Blizzard - świetne wyniki giganta

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl