Jeszcze więcej ludzi będzie się "wygłupiać" przed telewizorami

Podczas przerw w telewizyjnych transmisjach jesiennych meczów futbolowej Ligi Mistrzów (UEFA Champions League) można obejrzeć kilkudziesięciosekundowy film reklamowy, prezentujący w akcji niekonwencjonalny produkt o nazwie EyeToy (vide news z 7 lipca 2003). Ta specjalna kamera USB (przechwytywanie ludzkich ruchów i wykorzystywanie ich w rozmaitych grach) dla stacjonarnej konsoli Sony PlayStation 2 wytwarzana jest przez chińską firmę Nam Tai Electronics, która zwiększyła właśnie czternastokrotnie ilość przygotowywanych urządzeń.

Radosław Grabowski

Podczas przerw w telewizyjnych transmisjach jesiennych meczów futbolowej Ligi Mistrzów (UEFA Champions League) można obejrzeć kilkudziesięciosekundowy film reklamowy, prezentujący w akcji niekonwencjonalny produkt o nazwie EyeToy (vide news z 7 lipca 2003). Ta specjalna kamera USB (przechwytywanie ludzkich ruchów i wykorzystywanie ich w rozmaitych grach) dla stacjonarnej konsoli Sony PlayStation 2 wytwarzana jest przez chińską firmę Nam Tai Electronics, która zwiększyła właśnie czternastokrotnie ilość przygotowywanych urządzeń.

Tak nagły wzrost spowodowała bardzo duża popularność omawianego artykułu na kontynencie europejskim (około 1.000.000 sprzedanych egzemplarzy w ciągu niespełna pół roku) oraz konieczność zaspokojenia znacznie poważniejszych potrzeb konsumentów w Ameryce Północnej i Japonii. Dotychczas miesięcznie produkowano 50.000, a obecnie 750.000 sztuk „zabawki”.

Jeszcze więcej ludzi będzie się 'wygłupiać' przed telewizorami - ilustracja #1

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl