Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 września 2014, 11:55

autor: Góral

Jameson The Pilot - zapowiedziano polskiego space-sima

Jednoosobowe polskie studio Rezoner pracuje nad grą Jameson The Pilot. Tytuł będzie zabawnym kosmicznym symulatorem, oferującym ogromny świat i mnóstwo możliwości. Produkcja zostanie wydana przez 11 bit launchpad i ukaże się jesienią w Steam Early Access.

Jameson The Pilot w skrócie:
  • Gatunek: space-sim
  • Deweloper: Rezoner
  • Platformy sprzętowe: komputery PC
  • Data premiery: jesienią ukaże się wczesna wersja w Steam Early Access

Do oferty polskiego wydawcy 11 bit launchpad trafiła druga po grze strategicznej Spacecom produkcja. Według udostępnionych informacji, Jameson The Pilot będzie przedstawicielem gatunku kosmicznych symulatorów, stworzonym przez jednoosobowe studio Rezoner, znane fanom gier niezależnych z projektu QbQbQb. Twórca zapewnia, że tytuł pozwoli na wykonywanie rozmaitych rzeczy – będziemy mogli wcielić się w odkrywcę, handlarza, pirata, górnika czy też nawet kierowcę autobusu (kosmicznego rzecz jasna). Nie zabraknie także licznych opcji pozwalających dostosowywać swoje pojazdy, którymi przemierzać mamy ogromny świat, wypełniony po brzegi różnorakimi zadaniami. Całość uzupełni 8-bitowa oprawa muzyczna oraz grafika stworzona w popularnym w ostatnich latach rozpikselowanym stylu.

Obiecano także, że projekt postawi na zabawę i nie będzie silił się na misje pokroju „Ratowania galaktyki”. Zamiast tego towarzyszyć ma nam zwariowany humor, odwołujący się do światowej popkultury. Pisząc w skrócie, zapowiada się zabawny space-sim pełną gębą. Więcej informacji na temat Jameson The Pilot zostanie udostępnionych wkrótce, a jesienią do Steam Early Access trafi wczesna wersja produkcji.

Studio Rezoner składa się z jednej osoby - Przemysława Sikorskiego. Zasłynął on w światku gier niezależnych produkcją QbQbQb z 2013 roku. Tytuł jest wariacją na temat kultowego Tetrisa. Podczas rozgrywki układamy kolorowe klocki spadające w stronę planety, którą należy obracać, by poszczególne elementy łączyły się w skupiska liczące przynajmniej trzy sztuki. Dzięki temu znikają one z planszy, a na konto gracza wpadają punkty.