Hideo Kojima wierzy w powrót funkcji wibracji do padów Sixaxis

Temat braku wibracji w padach Sixaxis przeznaczonych dla konsoli PS3 wraca ponownie. Tym razem podjął go Hideo Kojima, główny producent serii Metal Gear Solid, który oznajmił w wywiadzie udzielonym Official PlayStation Magazine, że chciałby, aby Sony naprawiło swój błąd.

Piotr Doroń

Temat braku wibracji w padach Sixaxis przeznaczonych dla konsoli PS3 wraca ponownie. Tym razem podjął go Hideo Kojima, główny producent serii Metal Gear Solid, który oznajmił w wywiadzie udzielonym Official PlayStation Magazine, że chciałby, aby Sony naprawiło swój błąd.

Sterowanie w MGS3 było trochę zbyt skomplikowane, więc w przypadku czwartej odsłony otrzymacie bardziej intuicyjną jego wersję. W związku z tym naprawdę brakuje mi funkcji wibracji i nawet teraz wierzę, że kiedyś powróci” – powiedział Kojima.

Hideo nawiązał również do sensora ruchu, który znalazł się w Sixaxisie zamiast wspomnianych wyżej wibracji. „Nie mogę powiedzieć teraz w jakim stopniu wykorzystamy tę funkcję, ale zrobimy to z pewnością”. Relacje osób, które zaliczyły już kontakt z pierwszymi grami na PS3 są pod tym względem bardzo optymistyczne. Można więc założyć, że wprowadzenie kontroli niektórych ruchów za pomocą wykonywania różnego rodzaju akrobacji w przestrzeni może się okazać bardzo dobrym posunięciem, wprowadzającym wiele świeżości do serii MGS.

Oficjalna data światowej premiery gry Metal Gear Solid 4 nie została jeszcze podana. Można jednak oczekiwać, że pozycja ta trafi na pierwsze półki sklepowe mniej więcej pod koniec 2007 roku. Więcej informacji na jej temat znajdziecie w naszej Encyklopedii.

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

PlayStation
po premierze

Data wydania: 12 czerwca 2008

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

8.9

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Metal Slug Anthology (Wii) dopiero na początku przyszłego roku

Następny
Metal Slug Anthology (Wii) dopiero na początku przyszłego roku

Strona Dark Sector „ożyła”

Poprzedni
Strona Dark Sector „ożyła”

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl