Miniony tydzień przyniósł rynkowi mobilnemu m.in. premiery platformówki Goblin Sword, zręcznościówki Spider-Man Unlimited oraz gry logicznej Lith. Ponadto zapowiedziano sporo nowych projektów, w tym SimCity BuildIt i Peggle Blast.

Witamy w kolejnym podsumowaniu wszystkiego, o czym pisaliśmy w zeszłym tygodniu na poświęconym grom mobilnym serwisie GramyNaWynos. Jak zwykle nie brakowało ciekawych premier oraz interesujących nowych materiałów z nadchodzących potencjalnych przebojów.
Kanadyjskie studio Cabogie wypuściło swój debiutancki projekt, czyli klimatyczną, dwuwymiarową grę logiczną zatytułowaną Lith. Obecnie produkcja dostępna jest jedynie na system iOS. » Tutaj więcej
Drugą dużą premierą minionego tygodnia była świetna dwuwymiarowa platformówka fantasy zatytułowana Goblin Sword. » Tutaj więcej
Nie zabrakło również zapowiedzi nowych projektów. Wśród nich znalazło się SimCity BuildIt, czyli kolejna odsłona popularnego cyklu strategii ekonomicznych.» Tutaj więcej
Firma Electronic Arts ujawniła także, że w produkcji znajduje się gra Peggle Blast, będąca kontynuacją przebojowej casualowej serii studia PopCap. » Tutaj więcej
Ważną wiadomością była zmiana w zasadach funkcjonowania usługi Google Play, dzięki której okres na zwrot zakupionej aplikacji został wydłużony do 2 godzin. » Tutaj więcej
Ponadto jest szansa, że Prison Architect, czyli wyśmienita strategia o zarządzaniu więzieniem, trafi na tablety. Obecnie twórcy gry zbierają informacje na temat tego, jakie modele tych urządzeń cieszą się największa popularnością wśród ich fanów. » Tutaj więcej
W minionym tygodni przyjrzeliśmy się najlepszym produkcjom wydanym w sierpniu na system Android. Wśród nich znalazły się takie perełki, jak ALONE, Calculords czy Skullls of Shogun. » Tutaj więcej
Natomiast w kolejnym odcinku cyklu Aplikacja Tygodnia polecamy Dragon Quest, czyli wydaną na iOS i Androida konwersję legendarnej gry RPG, która zapoczątkowała jeden z najpopularniejszych cykli tego gatunku. » Tutaj więcej
Gracze

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.