Prace nad modem Wiedźmin: Pożegnanie Białego Wilka idą pełną parą. Autorzy podzielili się obrazkami porównującymi aktualny wygląd projektu z tym, jak prezentował się on wcześniej.
Twórcy Pożegnania Białego Wilka, czyli ambitnego moda do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, stanowiącego epilog opowieści o Geralcie z Rivii, opublikowali na swoim facebookowym profilu dwa obrazki porównujące aktualny wygląd swojego dzieła (na dole) z tym, jak prezentowało się ono wcześniej (na górze).
Na grafikach ukazujących ujęcia z Geraltem, Priscillą, Vincentem i Carmen w oczy rzucają się przede wszystkim bardziej szczegółowe (a co za tym idzie – wyglądające naturalniej) twarze postaci. Uwagę zwraca również nieco lepsze oświetlenie. Warto zaznaczyć, że jest to pierwszy z tego typu postów, w których deweloperzy pokażą nam, jakie zmiany na przestrzeni lat przeszła omawiana modyfikacja.
Autorzy nie omieszkali przy tym przypomnieć, że Pożegnanie Białego Wilka nie otrzyma dubbingu (podobno pytanie o niego pojawia się nader często). Poza tym deweloperzy do tej pory nie podzielili się datą premiery swojego dzieła – jak jednak wiemy od maja, ukaże się ono jeszcze w tym roku.
Przypomnijmy, że mod Wiedźmin: Pożegnanie Białego Wilka został zapowiedziany w lipcu 2016 roku. Niemal dwa lata później mogliśmy natomiast zobaczyć pierwszy fragment rozgrywki. Za sprawą omawianej modyfikacji gracze wezmą udział w weselu Geralta i Yennefer, spotkają starych znajomych, a także odwiedzą twierdzę Kaer Morhen; poza tym podczas przygody mają trafić „również w inne zaskakujące, mroczniejsze miejsca”.
The Witcher 3: Wild Hunt
Data wydania: 19 maja 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
21

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.