Zespół tworzący mod Pożegnanie Białego Wilka potwierdził termin premiery swojego projektu. Modyfikacja przedstawiająca odmienne zakończenie historii Geralta zadebiutuje jeszcze w tym roku.
Pod koniec zeszłego roku dowiedzieliśmy się o opóźnieniu premiery Pożegnania Białego Wilka – wielkiego moda do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Wtedy nie podano nowego terminu premiery, ale zapewniono, że nastąpi to „najszybciej, jak to możliwe”. Dziś twórcy potwierdzili na Facebooku, że prace nad modyfikacją wciąż postępują i ukaże się ona jeszcze w tym roku. Niestety, nie pokuszono się o podanie dokładnej daty.

Jeśli nie słyszeliście o Pożegnaniu Białego wilka, śpieszymy z wyjaśnieniem. Mod przedstawi alternatywne zakończenie trzeciego Wiedźmina, opierające się na niekanonicznym opowiadaniu Andrzeja Sapkowskiego Coś się kończy, coś się zaczyna. W wersji tej historia Geralta kończyła się hucznym weselem, na które zaproszono nie tylko bohaterów sagi, lecz także tych z wcześniejszych przygód Białego Wilka. Nie inaczej będzie w nadchodzącej modyfikacji i w trakcie zabawy spotkamy zarówno osoby znane z książek, jak i trylogii gier. Dotyczy to także postaci, które pojawiły się dopiero w Dzikim Gonie, mimo że mod powstaje na bazie drugiej odsłony cyklu. Jeśli chcielibyście dowiedzieć więcej o tym ambitnym projekcie, odsyłamy Was do naszej wiadomości sprzed roku oraz materiałów opublikowanych przez twórców.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
25

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).