Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 grudnia 2018, 18:13

Pożegnanie Białego Wilka – epilog Wiedźmina 3 w formie moda do Wiedźmina 2 opóźniony

Twórcy Pożegnania Białego Wilka poinformowali o opóźnieniu premiery swojego projektu. Zespół potrzebuje więcej czasu na dopracowanie tej ambitnej modyfikacji gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów.

Na niekanoniczne zwieńczenie wiedźmińskiej trylogii poczekamy nieco dłużej niż obiecano. - Pożegnanie Białego Wilka – epilog Wiedźmina 3 w formie moda do Wiedźmina 2 opóźniony - wiadomość - 2018-12-06
Na niekanoniczne zwieńczenie wiedźmińskiej trylogii poczekamy nieco dłużej niż obiecano.

Jeśli wyczekiwaliście rychłej premiery Pożegnania Białego Wilka, mamy dla Was złą wiadomość. Twórcy ambitnego moda do drugiej odsłony Wiedźmina poinformowali na Facebooku, że nie ukaże się on w tym roku. Pierwotnie miał on zadebiutować w drugiej połowie 2018 roku, ale doszlifowanie produkcji okazało się bardziej czasochłonne, niż zakładano. Jako że zespół nie chce wydać niedopracowanej i niekompletnej modyfikacji, zdecydowano się na rezygnację z tegorocznego debiutu.

Tłumaczenie opóźnień „chęcią dopracowania tytułu” to już standard, ale w tym przypadku wydaje się to uzasadnione. Pożegnanie Białego Wilka to ambitny projekt, mający podsumować historię Geralta w duchu niekanonicznego opowiadania Andrzeja Sapkowskiego Coś się kończy, coś się zaczyna. Możemy więc liczyć na huczne wesele, na którym zobaczymy tak postacie z książek, jak i z wirtualnej trylogii – włącznie z tymi, które pojawiły się dopiero w trzeciej odsłonie. Dotychczasowe materiały z rozgrywki wyraźnie świadczyły o ambicjach oraz dbałości twórców i wypada żałować, że na ich dzieło poczekamy nieco dłużej. Nie podano nowej daty premiery, ale obiecano, że Pożegnanie Białego Wilka zadebiutuje tak szybko, jak to tylko możliwe. Więcej na temat modyfikacji dowiecie się z naszej wiadomości z marca autorstwa Aqumy, który zebrał najważniejsze informacje na temat tego projektu.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej