Fani Ready or Not, rozwścieczeni ocenzurowaniem niektórych elementów gry, sięgnęli po nowy oręż w walce o zmianę decyzji dewelopera.
Zwroty zwrotami, ale wygląda na to, że konsolowa wersja Ready or Not sprzedaje się rewelacyjnie. CEO studia Void Interactive, Julio Rodriguez, ogłosił, iż w cztery dni od premiery na PS5 i XSX/S tytuł nabyto milion razy. Osiągnięcie tego wyniku miało nastąpić dziesięć razy szybciej niż w przypadku pecetowej edycji gry (via InsiderGaming).
W ostatnich tygodniach społeczność fanowską taktycznej strzelanki Ready or Not rozwścieczyła zapowiedź ocenzurowania najbardziej kontrowersyjnych elementów gry. Była ona spowodowana pracami nad konsolową wersją projektu, gdzie takie zmiany zostały wymuszone przez producentów tych sprzętów.
Gracze próbowali wymusić na twórcach zmianę tej decyzji, m.in. poprzez review bombing gry na Steamie, ale ostatecznie nic z tego nie wyszło i przedwczoraj ukazała się aktualizacja wprowadzająca tę cenzurę. Teraz niektórzy rozwścieczeni gracze postanowili sięgnąć po inną metodę i namawiają innych do zwrotów Ready or Not na Steamie.
Taka akcja nie ma raczej szans, aby zmusić twórców do zmiany zdania. Osoby chcące cofnąć cenzurę, mogą jednak skorzystać z modów. Autorzy już zapowiedzieli, że nie będą blokować fanowskich projektów przywracających oryginalną postać zmienionym elementom. Nie jest więc specjalnym zaskoczeniem, że taka modyfikacja już się pojawiła. Nosi tytuł Uncensored or Not i w serwisie NexusMods pobrano ją w ciągu dwóch dni prawie 13 tysięcy razy.
Zobaczymy, czy wściekłość graczy utrzyma się długoterminowo. Na Steamie obecnie tylko 23% recenzji z ostatnich 30 dni jest pozytywnych.
Więcej:Tak będzie wyglądać świąteczna wersja mapy w Battlefield 6. Gracze czują klimat The Division
Gracze
OpenCritic
3

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.