Ready or Not zadebiutowało na konsolach, a wersja pecetowa otrzymała dużą aktualizację, która poza kontrowersyjną cenzurą wprowadza także masę korzystnych zmian.
Do niedawna taktyczna strzelanka Ready or Not była doskonałym przykładem sukcesu w kategorii indie, osiągając nie tylko wysokie wyniki sprzedaży (na samym Steamie znalazła 10 mln nabywców), ale też ciesząc się dużym uznaniem graczy.
Niestety, reputację gry popsuła niedawna decyzja autorów o ocenzurowaniu najbardziej kontrowersyjnych elementów, spowodowana pracami nad konsolową wersją projektu, gdzie takie zmiany zostały wymuszone przez producentów tych sprzętów. Dzisiaj to wszystko trafia wreszcie w ręce graczy.
Równocześnie na PC trafiła nowa aktualizacja. Wprowadza ona zapowiadaną cenzurę kilku elementów, ale przy okazji oferuje również wiele poprawek błędów oraz sporo nowości.
Zobaczymy, czy te zmiany obłaskawią graczy. Zareagowali oni bowiem bardzo ostro na zapowiedź cenzury - na Steamie za sprawą review bombingu jedynie 23% recenzji z ostatnich 30 dni jest pozytywnych, co serwis kategoryzuje jako „w większości negatywny” odbiór gry. Dla porównania: spośród wszystkich opinii opublikowanych w tym sklepie od momenty premiery Ready or Not 80% chwali ten tytuł.
Cenzurę mogą zresztą odkręcić mody. Autorzy już zapowiedzieli, że nie będą próbowali blokować fanowskich projektów przywracających oryginalną postać zmienionym elementom.
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
Więcej:Red Dead Redemption jest już dostępne na nowych platformach. Na graczy czeka darmowe ulepszenie
Gracze
OpenCritic

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.