Wirtualny Dziki Zachód w RDR Online nadal nawiedzają gigantyczne konie. Jeden z fanów gry natknął się niedawno na takiego kolosa, co jest o tyle zaskakujące, że o błędzie powodującym ten fenomen wiadomo od wielu miesięcy.

Już dziesięć miesięcy minęło od premiery pełnej wersji Red Dead Online, czyli modułu sieciowego gry Red Dead Redemption 2, a mimo to nadal zdarzają się w nim zabawne problemy techniczne. Na jeden z nich, powodujący pojawianie się gigantycznych koni, natknął się fan o ksywce DestructingBeauty.
Jak tłumaczy, spokojnie polował sobie na kaczki w RDR Online, gdy nagle wpadł na olbrzymiego wierzchowca, który po chwili rozpłynął się w powietrzu. To zdarzenie powinno spodobać się fanom Shadow of the Colossus, a u reszty graczy najpewniej wywoła jedynie rozbawienie. Mniej zabawny jest fakt, że spowodował je błąd techniczny, o którym wiadomo od dłuższego czasu.
Filmiki z gigantycznymi ogierami pojawiały się już w październiku ubiegłego roku, a mimo to do dzisiaj powodujące je błędy nie zostały naprawione przez studio Rockstar Games.
Przypomnijmy, że Red Dead Redemption 2 ukazało się 26 października 2018 r. na konsolach Xbox One i PlayStation 4. Z kolei pod koniec ubiegłego roku gra trafiła na PC – wpierw debiutując przez Rockstar Games Launcher oraz serwis Epic Games Store, a miesiąc później na Steamie.
Z kolei sieciowy moduł Red Dead Online miał premierę na konsolach w maju 2019 roku, po wielu miesiącach beta-testów. Na PC rozgrywki multiplayer zostały udostępnione wraz z wydaniem konwersji RDR2.
Podobnie jak to miało miejsce w przypadku Grand Theft Auto V, studio Rockstar Games zdecydowało się nie tworzyć żadnych dodatków fabularnych do Red Dead Redemption 2. Zespół woli skoncentrować się na rozwijaniu Red Dead Online.
ZASTRZEŻENIE:
Firma GRY-OnLine S.A. otrzymuje prowizję od sklepów, których oferty prezentowane są w naszym serwisie. Dokładamy jednak wszelkich starań, żeby wybierać tylko ciekawe promocje – przede wszystkim chcemy publikować najlepsze oferty na sprzęt, gadżety i gry.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
53

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.