Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 maja 2010, 10:37

autor: Piotr Doroń

FlatOut na Wii pod koniec 2010 roku

Końcówka bieżącego roku przyniesie posiadaczom Nintendo Wii nie tylko premierę specjalnej wersji Piratów Sida Meiera, ale również nową odsłonę cyklu FlatOut. Według zapewnień twórców produkcja zadowoli wszystkich miłośników zręcznościowych gier wyścigowych.

Końcówka bieżącego roku przyniesie posiadaczom Nintendo Wii nie tylko premierę specjalnej wersji Piratów Sida Meiera, ale również nową odsłonę cyklu FlatOut. Według zapewnień twórców produkcja zadowoli wszystkich miłośników zręcznościowych gier wyścigowych.

FlatOut na Wii będzie się składać z kilku trybów rozgrywki, w tym jednego zupełnie nowego. Nie zabraknie wśród nich klasycznej już Kariery (FlatOut Mode), a także składającej się z szeregu wyzwań opcji Carnage, która w dużej mierze decyduje o żywotności poszczególnych części tej serii.

FlatOut na Wii pod koniec 2010 roku - ilustracja #1

Screen pochodzi z gry FlatOut: Ultimate Carnage (PC, X360 – 2007 rok).

W ramach tej ostatniej znajdzie się m.in. tryb Areny (destrukcja na zamkniętych planszach, wypełnionych różnego rodzaju pułapkami i przeszkodami), Stuntman (kaskaderskie wyczyny kontrolowanego przez nas kierowcy) oraz nieznany dotąd Trash (unieruchamianie wozu rywala przy pomocy ruchów Wiimotem).

W grze znajdzie się ponadto tryb rozgrywki wieloosobowej. Póki co potwierdzona została jednak tylko obecność split-screena – kwestia opcji sieciowej powinna zostać poruszona w przeciągu kilku najbliższych tygodni. Najważniejszym elementem gry będą jednak dynamiczne i pełne walki wyścigi, stanowiące od lat wizytówkę cyklu FlatOut.

Wyprodukowanie FlatOuta na Wii zostało zlecone studiu deweloperskiemu Team6, które zastąpiło na tym polu fiński zespół Bugbear Entertainment. W poprzednie odsłony serii mogli dotąd zagrać właściciele pecetów, Xboksa 360, Xboksa, PlayStation 2 oraz PSP.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej