Film Quake w produkcji!

Coraz ciekawsze wieści docierają do nas z obozu id Software. Zaledwie tydzień dzieli nas do premiery filmu Doom, a jeden z właścicieli firmy – Todd Hollenshead – ogłosił kolejną nowinę dotyczącą przeniesienia popularnej marki gier video do kin. Tym razem jednak chodzi o Quake’a.

Krystian Smoszna

Coraz ciekawsze wieści docierają do nas z obozu id Software. Zaledwie tydzień dzieli nas do premiery filmu Doom, a jeden z właścicieli firmy – Todd Hollenshead – ogłosił kolejną nowinę dotyczącą przeniesienia popularnej marki gier video do kin. Tym razem jednak chodzi o Quake’a.

Film skupi się na wydarzeniach z drugiej i czwartej części gry, czyli inwazji Ziemian na planetę Stroggów – okrutnych Obcych, którzy dokonują eksperymentów medycznych na swoich wrogach, zamieniając ich w podporządkowanych i bezwzględnych żołnierzy.

Todd Hollenshead, prezes id Software, powiedział w wywiadzie, że film na podstawie serii „Quake” był planowany na długo nim zrealizowano „Dooma”. "Wiele nauczyliśmy się podczas kręcenie filmu, teraz, wiem jak zrobić dobry film" - powiedział Holleshead.

Problem z tą serią polega na tym, że rozgrywa się ona totalnie różnych środowiskach. "Wyzwaniem jest wybranie z czego zrobić film" - mówi twórca gry. "Quake 2 i 3 są zupełnie różne, a Quake 4 to w pewnym sensie prequel do drugiej części. (tu zapewne wkradł się błąd, gdyż Quake 4 kontynuuje opowieść rozpoczętą w Quake II – przyp. red.). Więc najprawdopodobniej wybierzmy świat z drugiej i czwartej części. To na początek" – dodał.

Na pytanie czy sukces, albo porażka „Dooma” będzie miała wpływ na produkcję „Quake’a”, Hollenshead powiedział: "To nie robi nam różnicy. Rozpatrujemy te projekty niezależnie". Zaznaczył jednak, że "w razie sukcesu, nasza ranga w Hollywood wzrośnie i zapewne pojawią się kolejne filmy na podstawie naszych gier".

Fragmenty oznaczone kursywą pochodzą z serwisu Filmweb.pl.

Quake III: Arena

Quake III: Arena

PC
po premierze

Data wydania: 3 grudnia 1999

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

8.3

Gracze

9.6

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Z ilu wieloboków składa się naprawdę McLaren F1 w Project Gotham Racing 3?

Następny
Z ilu wieloboków składa się naprawdę McLaren F1 w Project Gotham Racing 3?

Combat Mission Campaigns w produkcji

Poprzedni
Combat Mission Campaigns w produkcji

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl