Fani Cywilizacji postanowili nie czekać na oficjalne aktualizacje tylko zakasali rękawy i rzucili się do prac nad modyfikacjami naprawiającymi część z problemów Sid Meier's Civilization VII.
Fani robią swoje, Firaxis swoje – studio wypuściło nową łatkę do Civki 7. Aktualizacja 1.0.1 Patch 3 wprowadza kolejne poprawki, m.in. w UI. Na większe zmiany musimy poczekać – twórcy zapowiadają, że w najbliższych tygodniach zaprezentują roadmapę, za sprawą której podzielą się kluczowymi szczegółami.
Zadebiutował też nowy zwiastun gry. Tym razem to film typu live-action.
Premiera Sid Meier's Civilization VII okazała się sporym rozczarowaniem, co najlepiej pokazuje fakt, że na Steamie gra ma jedynie 51% pozytywnych recenzji.
Studio Firaxis stara się ratować sytuację aktualizacjami (do tej pory ukazały się już trzy patche). Część fanów postanowiła jednak nie czekać na oficjalne poprawki i rozpoczęła tworzenie modyfikacji naprawiających najpoważniejsze problemy tego tytułu.
Kilka pierwszych zadebiutowało właśnie w serwisie Civfanatics.com. Poniżej przytaczamy kilka najpopularniejszych obecnie modów.
Seria ma dużą i bardzo aktywną społeczność moderską, więc możemy się spodziewać stałego strumienia nowych projektów.
Problemy techniczne i słabe recenzje graczy sprawiły, że Sid Meier's Civilization VII zaliczyło relatywnie słaby start na Steamie. Wczoraj, czyli w dzień oficjalnej premiery, rekord aktywności w tym serwisie wyniósł 80 103 osób bawiących się równocześnie.
Sama w sobie jest to imponująca liczba, ale w dniu premiery Civilization VI wykręciło 162 657 graczy jednocześnie, czyli ponad dwukrotnie więcej. Oczywiście, należy mieć na uwadze, że część osób rozpoczęła zabawę w Sid Meier's Civilization VII w ubiegłym tygodniu dzięki zakupowi wydań specjalnych, ale nawet po dodaniu rekordu aktywności z pierwszego dnia tego pseudo-wczesnego dostępu, najnowsza odsłona cyklu nie dorównuje popularnością „szóstce” z czasów jej premiery.
Więcej:Kultowe Return to Castle Wolfenstein z nową mapą survivalową dzięki RealRTCW 5.3
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.