Fan BioWare pokazuje jak może wyglądać Mass Effect 4
Sporo czasu upłynie nim otrzymamy jakiekolwiek materiały graficzne z Mass Effect 4. Dlatego warto obejrzeć przygotowane przez fana studia BioWare materiały, które pokazują jaki poziom detali może oferować następna odsłona cyklu.
Już od dłuższego czasu wiemy, że finał historii Sheparda w Mass Effect 3 nie będzie końcem całej serii. Studio BioWare już pracuje nad czwartą odsłoną cyklu. Oparta ona będzie na ulepszonej wersji silnika Frostbite 2 i zadebiutuje najwcześniej pod koniec 2014 roku. Oznacza to, że gra najprawdopodobniej powstaje głównie z myślą o następnej generacji konsol, więc możemy spodziewać się sporego skoku graficznego.
Jednym z miłośników marki jest artysta Baolong Zhang. Postanowił on dać odpowiedź na pytanie jaką jakość wizualną może zaoferować Mass Effect 4. Z pomocą opartego na silniku Unreal 3 zestawu UDK przygotował zestaw bardzo szczegółowych modeli, utrzymanych w klimacie znanym z serii BioWare. Oczywiście, jest to jedynie fanowska kreacja, ale i tak daje niezłe pojęcie o tym, jakiego poziomu detali możemy się spodziewać po następnej odsłonie serii.
Niestety, obecnie nasza wiedza na temat nowego Mass Effect jest wyjątkowo skromna. Poza zmianą silnika na Frostbite 2.0 jedyną potwierdzoną informacją jest, że za produkcje gry odpowiada oddział BioWare w Montrealu, czyli zespół, który opracował tryb multiplayer w trzeciej części oraz przeznaczony do niej dodatek DLC Omega.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
DarkStar Legend

Po co kolejna część? Złe wieloryby zostały zniszczone przez gwiezdne dziecko, które zostało zniszczone przez Szeparda. Nic więcej nie da się tu wymyślić.
zanonimizowany890419 Pretorianin
Ten typ na filmiku wygląda jak Rojo trololo, to już widzę że bym customizował swojego protagonistę jakby tak wyglądał;].
kaszanka9 Legend

Może kogoś zainteresuje, praca ta jest częścią konkursu bioware
tu więcej
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

"Do tego problemy z animacjami. Przeciwnik wykonuje jakąś czynność jak skok przez płot i zyskuje nietykalność."
Z zewnatrz to wyglada tak ze na cos wchodzisz i po chwili pojawiasz sie kawalek dalej, zas gry my kierujemy widzimy jak przeskakujemy ta przeszkode.
zanonimizowany768165 Legend
To że twórcy źle go użyli? Oświetlenie, kolorystyka, animacje i brak destrukcji jak w poprzednim BFie.
Może i silnik potrafi wiele dobrych, ciekawych rzeczy ale jego prezentacja w BF3 przedstawia się paskudnie.