Poznaliśmy datę rozpoczęcia beta-testów gry Fallout 76. Poza tym firma Bethesda Softworks podzieliła się informacjami na temat tego, w jaki sposób będą się one odbywać, a także opublikowała klimatyczne intro, od którego rozpocznie się nasza walka o przetrwanie.
Firma Bethesda Softworks podzieliła się datą rozpoczęcia testów wersji beta (a raczej B.E.T.A., czyli „Będę Ewaluować Testową Aplikację”; w oryginale – „Break it Early Test Application”) gry Fallout 76. Na Xboksie One zabawę zaczniemy we wtorek, 23 października, a tydzień później zmagania rozpoczną komputerowi gracze i posiadacze PlayStation 4. Jak wiemy od dłuższego czasu, by zyskać taką możliwość, należy złożyć zamówienie przedpremierowe na omawianą produkcję. Na tym nie kończą się informacje ujawnione przez wydawcę – nim jednak przejdziemy do ich omówienia, rzućmy okiem na klimatyczne intro, od którego rozpocznie się nasza przygoda w Appallachii.
Głównym celem przyświecającym twórcom jest przetestowanie serwerów. W związku z tym rozgrywka będzie możliwa jedynie w wybranych przedziałach czasowych (takie „okienka” mają trwać od czterech do ośmiu godzin), w których ma się gromadzić jak największa liczba graczy. Deweloperzy zamierzają „sprawdzić wszystkie systemy” i „zobaczyć, jak sobie radzą”, a także na bieżąco naprawiać „co trzeba” i ponawiać cały proces. Autorzy zapowiadają, że będą informować z wyprzedzeniem o możliwości zalogowania się do gry. Konkretów trzeba będzie szukać na twitterowych profilach serii Fallout i Bethesdy, na forum oraz na stronie statusu Bethesda.net.
Najbliższe tygodnie mają upłynąć pod znakiem kolejnych materiałów pełnych wskazówek dotyczących multiplayerowej zabawy, budowy postaci i personalizacji. Część z tych zagadnień deweloperzy omówili już wcześniej – mogliśmy bowiem zobaczyć, jak działa nowy system S.P.E.C.I.A.L., zapoznać się z rewolucyjnymi zmianami w perkach czy choćby dowiedzieć się co nieco o tym, jak będą wyglądać starcia PvP i szybkie podróże.
Warto jeszcze przypomnieć, że Fallout 76, który zadebiutuje na komputerach osobistych, PlayStation 4 oraz Xboksie One 14 listopada (nad Wisłą doczeka się kinowej lokalizacji), ma być wspierany „wiecznie”; w planach twórców nie znajduje się jednak implementacja funkcji cross-play.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
12

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.