Factorio - patch 1.1 naprawia wszystkie dotychczasowe błędy
Najnowsza łatka do Factorio usuwa 230 błędów oraz pomniejszych problemów, które nie zostały naprawione podczas sierpniowego wydania.
Adrian Piotrowski

W sierpniu ubiegłego roku Factorio – gra małego czeskiego studia Wube Software, po czterech latach pobytu we wczesnym dostępie, otrzymała aktualizację do wersji 1.0. Pomimo ciągłej pracy, w grze wciąż nienaprawionych pozostało 150 błędów oraz 80 pomniejszych problemów, które zgłosili gracze na forum bądź wyłapali sami twórcy. Dzisiejsza aktualizacja oznaczona jako 1.1 eliminuje je wszystkie według zapewnień dewelopera.
Na oficjalnym blogu gry, oprócz pełnego opisu wszystkich poprawek, można odnaleźć krótką wiadomość od jednego z twórców:
Wszystkie, co zostało do naprawienia, to były pomniejsze błędy, rzeczy trudne do reprodukcji albo bardzo rzadko występujące problemy. Innymi słowa, gra nawet z nimi działała stabilnie, co jest oczywistością, jeżeli mówimy o stabilnych buildach Factorio. Jednak najwidoczniej taki dobór słów był błędny, patrząc na to, że niektóre media nazwały nasze ostatnie wydanie „dość zbugowanym”. Dlatego jestem podekscytowany tym, że dotarliśmy do punktu, w którym na naszym forum nie ma już zgłoszonego żadnego problemu. Można to porównać do sytuacji, kiedy porządnie posprzątasz w kuchni i możesz znowu zacząć gotować coś nowego.
Jak widać, deweloperzy podeszli do sprawy bardzo ambitnie i do serca wzięli sobie wszystkie komentarze, które pojawiły się po wyjściu wersji 1.0. Oprócz naprawienia błędów wczorajszy patch poprawił też istniejące już mechaniki. Jedną z nich jest możliwość odwracania niektórych planów budowy. Twórcy w końcu ugięli się pod naporem próśb ze strony graczy i wprowadzili tę długo oczekiwaną nowinkę. Czesi usprawnili również sposób poruszania pająkami oraz skrócili czas autozapisu gry.

Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany1299868 Senator
a gra którą mozna skończyć w 40 minut
Już grałeś w to? Śmiem to wątpić. 40 minut?
Statystyki liczby łączne godzin spędzone w grze od większości recenzenci na STEAM mówią coś innego. Nawet ta strona nie zgadza się z Twojej uwagi:
https://howlongtobeat.com/game?id=17455
Nawet speedrun w YouTube nie da się osiągnąć 40 minut... Co za bzdury...
zanonimizowany1299868 Senator
bo przecież ludzie w internecie muszą mieć to samo zdanie co ty prawda?
Nie ma wspólnego z tym. Pomyśl.
Chodzi o to, że za mało wiesz o tworzeniu gier i biznes, a już obraziłeś twórcy gier. Nazwałeś ich buraki? To niemiłe z Twojej strony.
Za drogo dla Ciebie? Ok. Mówi się trudno. Masz prawo też narzekać, że nie ma promocji. Ale to nie powód, żeby wyzywać twórcy Factorio od buraki i sknery. Taka jest moja opinia.
Masz prawo wyrazić własne opinie o cenie, ale proszę staraj się być kulturalny i trochę wyrozumiałość dla innymi. Ciesz się, że to tylko 70 zł, a nie 250 zł jak większości gry AAA, a szczególnie Call of Duty Black Ops 2.
Pozdrawiam i miłego grania.
SansV13 Pretorianin
no tak bo przecież ludzie w internecie muszą mieć to samo zdanie co ty prawda? i muszą podzielać ten sam światopogląd-ohh ty biedactwo oj jojojojo
gdzie napisałem ze mnie nie stac??napisałem ze są skąpi co jest zresztą prawdą a gra którą mozna skończyć w 40 minut nie jest warta 70 zł przykro mi - kazdy przedmiot na świecie ma swoja wartosć a dla mnie ta gra nie przekracza wartosci 40zł jak i dla wielu szanujacych sie ludzi ale co nerd z forum o giereczkach moze wiedzieć o zyciu?? XD
zanonimizowany768165 Legend
gra fajna ale na pewno nie warta 7 dyszek
To żeś biedny nie sprawia że twórcy mają dostosowywać się do ciebie. Co i tak raczej uczynili patrząc na to, że pełna cena nie jest taka wysoka jak na dzisiejsze czasy...
Zacznij oszczędzać to będziesz miał. Nawet w czasach gdy nie miałem jeszcze pracy to taka kwota nie była dla mnie straszna.
Gra jest warta pełnej ceny pudełkowej (powyżej stówki), taka dobra jest. I to mówi ktoś kto kupuje gry głównie na promocjach a nowe gry w pełnej cenie może raz w roku...
zanonimizowany1299868 Senator
Sam jesteś skąpy. Mają małe firmy i nie są bogate co wielkie korporacje UbiSoft i EA. Sami stworzyli gry z trudem, więc mają prawo ustawić ceny, jak sobie życzyli.
Jak cena Ci nie pasuje, to pewnie już ściągnąłeś piractwem. Skoro tak, to przestań narzekać.