Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 września 2014, 18:10

autor: Góral

Elite: Dangerous - druga faza bety rozpocznie się 30 września

30 września kosmiczny symulator Elite: Dangerous wejdzie w drugą fazę beta testów. W związku z tym studio Frontier Developments po raz kolejny zaktualizuje swoją produkcję, która ukaże się w pełnej wersji pod koniec bieżącego roku.

Studio Frontier Developments ujawniło datę startu drugiej fazy bety gry Elite: Dangerous - rozpocznie się ona 30 września. W związku z wejściem w kolejny etap produkcji, wyczekiwany space-sim otrzyma szereg usprawnień, o których przeczytacie w dalszej części niniejszej wiadomości. Przypominam również, że od dzisiaj można za darmo pobierać remake „jedynki”. By skorzystać z promocji, wystarczy udać się do oficjalnego sklepu Elite: Dangerous i „kupić” tytuł. Jeżeli macie ochotę, możecie również zamówić w pre-orderze nową część serii. Za 60 euro otrzymacie nie tylko finalną wersję po jej premierze (gra ukaże się na komputerach PC pod koniec bieżącego roku), ale także natychmiastowy dostęp do obecnej i nadchodzącej bety.

Elite: Dangerous to czwarta część kultowej serii kosmicznych symulatorów. - Elite: Dangerous - druga faza bety rozpocznie się 30 września - wiadomość - 2014-09-20
Elite: Dangerous to czwarta część kultowej serii kosmicznych symulatorów.

Wybrane nowinki drugiej fazy bety:

  • oceny przyznawane za walkę;
  • możliwość odkrywania, eksplorowania i skanowania nowych systemów (pozyskane dane będzie można sprzedawać);
  • szczegółowe mapy systemów;
  • około 500 nowych systemów gwiezdnych;
  • większa różnorodność modułów podtrzymywania życia, silników, generatorów tarczy, sensorów, hipernapędów, itd.;
  • nowe rodzaje broni;
  • informowanie gracza o wydarzeniach z odległych rejonów galaktyki oraz aktywności w lokalnym systemie;
  • imiona graczy, którzy dołożyli się do produkcji zostaną dodane do bazy nazw postaci NPC.

Oczywiście to tylko część nadchodzących nowinek. W drugiej becie wprowadzone zostaną także dodatkowe samouczki, twórcy wzbogacą warstwę audio, zatroszczą się o lepszą optymalizację i szereg innych rzeczy.